♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Suss - 5 maj 2013 13:41

Sådär ja! En grej avbockad från listan,som jag inte hunnit skiva än. Haha!

Fönstrena pustade & bytt gardiner!
Denna gången blev det rosa i båda rummen. Tur att min "gubbe" inte har nåt emot mina rosa inslag!
Ska bli kul att se hur länge rutorna får vara rena från fågelbajs den här gången!

Ändrade på köksbordet.
Vet inte vad jag tycker om det än.
Blev ju luftigt å skönt i alla fall och jag
anar att det ogillas utav David.
Blir nog att ändra tillbaka!

Gu va jag längtar tills vi flyttar!!
Vi skulle till inredningsmöte på torsdag
men dom hörde av sig & sa att det blivit lite fel eftersom det är en röd dag så vi fick omboka det till den 24e!
Längtaaar!!

Nu får jag väl fortsätta plocka lite och sen fixa någon lunch!
Tjingelig!

Av Suss - 5 maj 2013 04:18

Ingen bra natt.
Vi somnade rätt tidigt,sov lite halv kasst i några timmar & vaknade kl 03.
Sen var det kört.
Har bäddat ner mig på soffan å slagit på tvn. Blir väl trött om ett tag hoppas jag. Om inte så är jag ju ledig & kan sova hela dan om jag vill.

I fredags körde jag lilla syster till optikern. Har värvat henne hos min optiker ;) Hon hitta ett par as nice glajjor som snart blir hennes.
Blev lite paff när hon valde en helt annan stil mot vad hon brukar! :)

Åkte upp till mamma på eftermiddagen till lördag em. Passade på att umgås lite när D ändå jobbar. Mysigt :)
Vi åt räkmacka å bara va<3
Mammas mat e bäst! Fick med mig super god kyckling röra hem! Mmm!

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards