♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Suss - 10 februari 2008 22:35

Vi åkte iväg och hämtade moppen i Lilla Edet.

Hämtade upp syster-Viktoria i Lödöse..

Syster-Sofia körde moppen 6 mil !! I mörker och regn.

Duuuktig ( :

Alldeles frusen när vi kom fram, stackarn.

När vi kom tillbaka tog vi oss en fika hos mormor & mamma.

Mamma hade bakat rulltårta. En fluffig än !

Svin go, knödde i mig 2 bitar och nu mår jag ännu sämre än innan.

Fyfan ångest. Kollade mig i spegeln förut, jag gillar inte det jag ser.

Jag är livrädd. Usch&fy.

Blir gymmet imorgon kan jag lova!

Mår bättre nu, verkar som förkyldningen är över, äntligen.


Ne nu tänkte jag avsluta här för idag.

Ska titta klart på Wallander filmen på 4an sen e det nana dags.

Godnattens / S

Av Suss - 10 februari 2008 15:26

I fredags efter jobbet fick jag fixa skjuts åt min mamma och hämta upp henne. Samtidigt ringer Nadja o är jätte ledsen. Fan va trött jag e på kaos artade fredagar, helger över huvudtaget. Alltid är det något.

Mamma såg inte klok ut gick omkring med orange foppa tofflor, röda mjukis brallor, en lila morgon rock och en vit jacka över. In i statoil för att inhandla något. Killen i kassan tjöta med henne o säger att hon har ganska snygg outfit mot dom andra som kommer in ibland. HA HA HA. Fatta va pinsamt!

Sen mötte jag Nadja, vi fick skjuts hem till henne.. Och där har vi befunnit oss hela helgen. Vi var hemma hos henne vid elva, tjöta kolla tv.. Somnade inte förrens halv tre eller nåt tror jag..

Lördagen slappa vi lite i sängen, käka frukost o sen satte vi igång o storstäda! Fan va fint det blev.. Duschade o tog en promenad upp till affären och handlade lite inför kvällen. Tjejorna kom runt fem sex. Klockan sex började bingo lotto. Vi hade 7 st lotter sammanlagt men inte fan vann vi nåt för det! Jäkla kärring bingo! Kollade melodifestivalen & sedan Titanic. Dom andra tjejerna åkte hem vid tio elva eller nåt sånt.. Nadja somna en stund innan Titanic va slut, där låg jag ensam o titta. Och messa c( :

Tur att jag har min älskade mobil telefon, hahah !

Fyfan va vi tjockat oss hela helgen, mår illa och har dåligt samvete.

Har inte kunnat träna på över en vecka o bara ätit massa gottit. fyy


Ne nu ska jag avsluta, kanske ska åka me pappa & syrran till Lilla edet.

Hämta en moppe. Förresten så har pappa & jag köpt en bil c( :

Ska bara fixas lite sen blir det övningköra för hela pengen! Hah


Ha de gott / S





Jag vill också vara käär ) :

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards