♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Suss - 24 februari 2008 22:01

Jag vet inte vart eller hur jag ska börja, jag är helt chockad av vad jag just fått veta... En utav mina fd klasskompisar som ganska nyligen fick barn med sin pojkvän/sambo har gått och gift sig! Givetvis med pappan till barnet. Hon är 20 fyller 21 i detta året, killen är 21 fyller 22. (tror ja?) Jag blev helt stum när jag såg bilderna på dom iklädda bröllopskläder framme vid prästen. Det kunde jag aaaaaldrig tro om någon av dom när vi gick i samma klass. Jag hoppas ni blir lyckliga och förhoppningsvis lever ni lyckliga i alla era dar ( :


Inte nog med att alla skaffar barn i tidig ålder, nu gifter dom sig med! Undra vem som kommer härnäst? Sånna där saker har en förmåga att bli en "trend". Dröjer säkert inte lång tid innan någon annan gör likdant.


Ne nu ska jag hämta andan lite !

Tjingeling / S

Av Suss - 24 februari 2008 11:18

Nya friska tag ! ; D

I fredags låg jag bara i sängen heeeeeeeeeela dagen. Var väl uppe en liten sväng och gjorde det nödvändigaste. Satt ju här en liten kortis med men annars så låg jag bara nerbäddad i sängen o gosa mig. Även fast att jag låg hela dagen så kunde jag somna helt utan problem när det var dags. Lördagen vaknade jag och var helt rasslig i halsen, men det gick över när jag hade vaknat till. Nässprayen är min bästa vän för tillfället! Utan den hade jag kännt mig sämre än vad jag gör. Tog mig ork in till stan en stund för en lugn tur runt och "önska mig lite"... Imorgon kommer lönen ju! Efter en kvart kände både syrrorna och jag mig helt döda och ville bara åka hem. Det var en dålig idé att åka dit. Vi mötte iaf Nadja & hennes lillebror en sväng , tog en "fika" på Mc donalds. Haha! Fick sånt sug efter milkshake. Mmmmums! Sen tog vi oss en liten kik till, plöstligt var klockan tjugo över fem och jag fick skynda mig till spårvagnen! Pappa och jag skulle spela bingo lotto klockan sex! När jag kom till A.c stod inte min buss inne och skulle inte komma förrens om 11 min. Joggade lite lätt över till Lidl och köpte lite tjockis grejer. Chips & dip. Joggandet var inte det bästa kan jag lova, trodde jag skulle dö. Lungorna är inte som dom ska vara. Var helt slut en halvtimme efter att jag hade kommit hem! Pappa & jag missade första spelet i bingo lotto. I andra omgången vann vi ! Tjohoo' 1oo spänn! Efter bingo´n tittade vi lite på melodifestivalen sen gick jag över till mina grannar. "Annes" fyllde 29 år. Hurra ! Fick lite tårta, satt och tjöta lite. Plötsligt var klockan tolv! Gick hem o tror ni inte att det var en massa tjöt nu igen. Det är helg nöjet i min familj. GAAH, blir tokig. Somnade tillslut med oro´n i magen, som vanligt... Imorse vaknade man av att pappa pratade högt och tydligt i sin mobil. Legat o slöat i sängen i några timmar.. Just nu är jag jätte orolig, blir lite lätt irriterad när jag får såna där konstiga svar. Blir orolig ! Fatta det! Ne nu ska jag vräka på lite musik och skingra tankarna lite!.. Idag blir det väl inget speciellt, ska nog titta på någon film eller nåt. Som om man inte gjort det hela helgen. Ehrm'

Adjö / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards