♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Suss - 11 juni 2008 23:50

Nu känns det sådär jätte ensamt igen... ) :
I need a hugg !




I förmiddags var ju syrrorna här å slappa med mig.

Vi tittade på teven, lipade till Celine Dion som var på Oprah.

Gu va lipig man blivit senaste tiden c( :

Bölar ju nästan för minsta lilla,haha !


Sen jobbade jag nåra timmar...

Cyklade ner till jobbet idag och på hemvägen hade jag en himla massa

tunga grejor i korgen på styret, det var nådigt jobbigt !

Upp för aaaalla uppförsbackar. Fan va duktig ja é! c( ;


Käkade lite mat hemma hos mormor & mamma.

Kuldinariska läckerheter ( ;

Makaroner & korv. Hahah !!

Det var faktiskt gott, hade jag lagat det hemma hade det inte varit

hälften så smakligt. HAH


Vid tio halv tio tiden kom syster Toriiia.

Vi tog en promenad ca en timme.

Kändes jätte skönt att få prata med henne lite ensam... <3


Nu är det snart bed tajm.

Syster & jag ska ut å promenera en sväng imorn bitti,

man måste ju sova nåra timmar så man orkar ( :






Fan va jag saknar att ha någon bredvid miig.

Trött på alla sliskiga killar som bara vill En enda sak.

Jag vill bli käääär. . .


Natti natt ! /Suss

Av Suss - 11 juni 2008 13:07

Nu har jag kommit in i en såndär ont cirkel igen.

Eller igen o igen, har väl kanske inte kommit ur den än / :
Jag é trött trött och trött.

Känner inte för att göra någonting.   Har iaf fått plockat ordning lite nu, vikt tvätt och lagt in det mesta... Nu återstår det bara damma & dammsuga. Vilket jag inte alls känner för. Jag skulle helst vilja krypa ner under täcket ! / :


Nu kom min andra syster o hälsa på mig c( :

Vet inte ens va jag ska skriva om så jag avslutar nu.

Ha det gott /Suss

Av Suss - 11 juni 2008 00:48

Har bara jobbat & tvättat idag.

Sen finns de la inte så mycket mer att berätta om...

"Annes" var världens snällaste som var här förut och gjorde ett tappert försök att få liv i min router. Som inte alls ville leva.

Han försökte verkligen med allt.

Stackarn var jätte trött och kom inte härifrån förrens kl 00.00

Nu ska jag hänga tvätt sen e det bed time.

Syster Fiiia nanar över inatt när det är storm ute.

Love yo <3



Godnatt! /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards