♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Ojj då !

Av Suss - 9 juli 2008 09:24

Faen har inte skrivit på flera dagar : O

Och inte minns jag allt som hänt heller med mitt fisk minne. Haha!

Får väl börja bakifrån så kanske det kommer..

Igår jobbade jag från halv två, sen käkade jag mat hos mamma & mormor.

Jag hade beställt chivapci, hur det nu stavas. Med ris och tzantsiki.

Vet inte hur det stavas heller... : / Kanske borde gå skolan en omgång till?

Efter det kom Daviiid hem till mig.. Syster Viktoria & hunten hängde på.

Tittade på teven och tjöta lite grann, sen var det dags att nana sig.

Syster och hunten nanade också över : )


I måndags var jag ledig, Daviiid har semester denna veckan så han var också hemma.. : ) Vi var jätte rastlösa. Gjorde ordning oss och bestämde oss sedan för att åka till Ullared! : D På vägen mot stan, för att hämta syster yster som tjatat som faen om Ullared, så stannade vi till hemma hos Daviiid. Där jag aldrig varit innan. Träffade hans pappa första gången.

Daviiid presenterade oss och hans pappa säger " Jaha, är det du som tar hand om David på nätterna? "  Fy vad jag skämdes : 9

Fast det stämmer ju, det är ju mig han varit hos. Hahah.

Hämtade upp syrran, den andra kom också in till stan.

Vi åkte iväg mot Ullared vid fyra tiden, det tog inte lång stund så var vi framme ! Knallade runt till klockan sju. Hittade inte jätte mycket grejer. Köpte inget onödigt iaf : )  Hemma var vi väl runt halv nio tiden tror jag.

Ja jo så var det för jag köpte med mig pizza åt mormor..

Sen var den dagen över.


I söndags jobbade jag jue. Efter det så, ja var det då vi åkte till slottskogen? Jag minns fan inte om det var lördagen eller söndagen.

Det var nog söndagen. Vi tog en promenad, backe upp och backe ner.

Jäkla massa backar i slottskogen! : / Tittade på sälarna & pingvinerna.

Var väl lite andra djur där i mellan också. .

Vi traska runt där under alla dom stora träden, i regnet.

När vi skulle gå tillbaka till bilen tyckte vi själva att vi tog en jätte bra väg,

men det var det inte alls det för vi hamna långt åt tjotahejti.

Bland massa hus och grejer. Tur att David kände till trakterna : P

Hade jag gått själv hade jag nog vimsat bort mig alldeles.


Just det nu börjar det klarna! I lördags åkte ju David och jag över till Floda där mamma var hos Bjarne. Vi skulle grilla, men de blev ingen fjutt på grillen så mamma fick ställa sig och steka köttet istället. Hahah.

Men vi hade himla mysigt iaf.. : )

Käkade gott,tjöta och tog en promenad ner till sjön.

Cervo jagade pinnar och gana sig med Bjarne.

Jag har nog aldrig sett Cervo bada & kämpa så mycket för att få upp en stock ur vattnet. Synd att jag inte hade mobilen med mig så jag kunde tagit kort. Han såg ut som en säl när han dök o hade sig. Haha

Han brukar inte tycka om vatten så annars... : /


Naaaw , nu ligger han här bredvid mig och gäspar som en galning.

Ska snart gå en sväng med honom, måste ner till jobbet.

Glömde min plånbok där igår när jag jobba : S Känns jätte konstigt. Tomt.

Daviiid var tvungen att åka och fixa en sak på jobbet idag så han klev upp rätt tidigt. Lämnade mig, men inte alldeles ensam för Viktoria va ju här å gosa med mig : ) Hihih!


Ne nu får ni nöja er. Ha det gott / S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards