♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Suss - 2 september 2008 12:05

Idag är det ingen vanlig dag för det är Daviiid´s födelsedag! : D
HURRA HURRA HURRA!!


Önska såå att jag kunde få fira den med dig,
men nu är du ju där borta så jag får fira dig när du kommer hem.
Ska nog få till nåt mysigt : 9
Din present ligger här på nattduksbordet och väntar på dig när du kommer!
Längtaaaar <3


Nadja ringde mig förut.
" Hej, hur mår du?!" , "Heej jo jag mår bra,sjdå?"
"Det är bra, jag drömde i natt att du tog livet av dig! Så jag var tvungen att ringa å kolla så att du lever! Var helt kallsvettig imorse när jag vaknade!"

Hejjeguud, lilla gumman. Varför drömmer du såna hemska drömmar!
Jag har inte den minsta tanken på att ta något liv.
Verkligen inte! : ) 

Jag drömde om min älskling i natt, men minns inte så mycket av drömmen.
Jag saknar honom såååååååååååååååååååå mycket<3

Nu måste jag diska, sen är det dags att börja göra sig ordning för jobbet.
Ikväll ska jag roa mig med att göra hål och sätta in mina räkningar,
som ligger huller om buller. Det måste bli lite ordning här !!

Brottom brottom!! Ha det så bra/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards