♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Suss - 4 september 2008 16:34

Att det skulle vara sååå svårt att sätta igång med städningen!! : /
Nu har jag utrettat det mesta, började med en promenad runt Rannebergen,
i REGNET!           Inget kunde stoppa mig! : P     
När jag kom hem satte jag igång pilates dvd:n. Körde 2o min!
Sen gjorde jag lite extra grejer, som vi lärt oss på MRL:en, på gymmet.
Hopp hopp skutt skutt in i duschen, gjorde ordning mig och tog sedan bussen till stan vidare till Backaplan. Köpte ett nytt födelsedags kort till älsklingen.
4o min dit 4o min hem, enbart för att köpa ett kort : 9  Men det var det värt!
Tog mina nya skor idag med, tänkte att jag Måste ju gå in dom.
Jag kan fanimej inte gå i högklackat!! Jag måste se skit dum ut!
Å jag och David som i somras satt och klanka ner på folk som gick förbi oss,
längst Avenyn. Usch va jag ångra mig att jag sa sådär : P Hahah!
Men men, övning ger färdighet har jag hört ! Det är väl bara att stappla på tills man lär sig gå i dom dära. Hoppas att folk inte tycker och tänker lika mkt som ja.

När jag kom hem värmde jag på lite lasagne. Inte alls speciellt gott....: /
Sen istället för att starta datorn satte jag igång att städa!!
Jag dammsög, torka golv, torka av i badrummet/toaletten, putsa speglar & diskade !! Fybubblan va duktig jag är när jag väl sätter igång ! ; D

Nu ska jag bara trolla bort lite småpill och sätta in mina räkningar.
Imorgon måste jag bädda om i sängen och mysa till det lite! : 9

Äntligen kom mina linser!! Fick ett tjäckt litet sms att jag kunde ringa och boka en tid för att komma och prova dom. Ska nämligen byta sort tänkte vi.
Dom jag har e iofs rätt bra så,men ibland blir jag så jääkla torr i ögonen! : /
Så jag ringde dig och fick en tid imorgon 1o.3o Shit va bra! 

Undra vilken tid David kommer hem imorgon?
Iofs spelar det kanske inte så stor roll ändå, för jag jobbar ju ett par tim.
Men kommer han på morgonen innan jag börjar så kan jag nog inte hålla mig ända tills klockan halv nio på kvällen !! : D   Inte han heller hoppas jag.

Ne nu måste jag strax göra mig redo för jobbet!
3 låååånga timmar : P


Puss & kram /S

Av Suss - 4 september 2008 10:54

Tiiiidigt imorse fick jag ett sms av min älskling!!
Han längtar hem , hem till mig : D      och snart ses vi!! ca ett dygn kvar.
Jag blir helt pirrig i magen, det känns som att få träffa honom för första gången igen. Hihi!  Åååååååh jag orkar inte vänta mer nu! : D

Idag har jag beslutsångest, vet inte vad jag ska göra.
Vill åka till gymmet, samtidigt som det känns jävligt onödigt.
Har inte tränat nånting på jag vet inte hur länge, så om jag inte tränar idag så gör det ju ingen skillnad. För imorgon kommer jag definitivt Inte träna,
eller tja det skulle jag väl hinna göra men det lär inte hända.
Under helgen kommer jag veeeeeeeeerkligen INTE träna för då är ju min älskling hemma och jag tänker spendera varenda sekund,minut,timme & dag med honom!! <3      
Sen behöver jag fortfarande städa, fixade lite igår men det är fortfarande en hel del kvar... Började rensa å greja garderober och fixa mina räkningar!
Sen hann jag inte så mycket mer. 
Funderar på att ta en lååååång promenad och sen åka till Backaplan en sväng.
Skrev "fel" på Grattis kortet till David, eller asså det var inte fel.
Men det var en kortare kant på kortet så texten jag skrev syntes när kortet var stängt. INTE så snyggt!     Fan sånt gör mig så irriterad.
Så om jag hade gett det iaf så hade jag stört ihjäl mig på det resten av livet.
Måste köpa ett nytt! : /

Nu ska min syster yster åka iväg, och om jag inte gör nåt nu så kommer jag lata mig ända tills det är dags att gå till jobbet.
Så nu avslutar jag och tar på mig joggingkläderna och drar ut å låtsas vara en hurtbulle!! 

Puss å hej /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards