♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Suss - 22 september 2008 10:50



Daviiid <3





Idag mår jag mycket bättre. He he'
Imorse var min älskling sååå tlött, snoozade hur många ggr som helst. Det blev nog iaf inget gym för honom idag.
Inte för mig heller : $      oups.
Efter allt tjockande igår borde jag göra dubbel pass idag.
Men det får bli i morgon istället.

Jäkla långdragen förkyldning man dratt på sig.
Under säkert en månads tid har jag haft olika symptom.
Började med lite snorigt och halsont, som sedan försvann och övergick till "urinvägsinfektion", som inte var urinvägsinfektion.
Som sedan försvann och blossade upp som munsår!!! Inte så lite heller. Sen när det var över kom detta svidande tillbaka.
Det som dom kallade för "ett virus". Som jag trodde var urinvägsinfektion. Nu igårkväll fick jag återigen en blåsa på tungan. Det kom en i förra veckan också, som gick bort.
Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen.
Men som nu känns lite bättre. Eller inte alls faktiskt... : )
Känner mig jävligt sunkig och inte alls så pigg som jag skulle vilja.
David kallar mig *hosthosthypokondrikerhoshost* .
Men vafaen jag kan väl inte hjälpa att jag är förkyld?!
Och att det aldrig släpper? eller?? : /
Det är inte så att jag tycker det är KUL att vara sjuk direkt.


Jag fastnade totalt för låten på Lindex reklamen och måste bara ha den!   För er som vill veta som kanske också tycker om den så heter den Sia - Electric bird : )


Känns just nu som att jag skulle kunna skriva ner hela mitt liv.
Men så roligt ska vi inte ha det.
Jag tänker avsluta med att tala om hur himla mycket jag tycker om David, han är det underbaraste och finaste som finns.
Jag älskar varenda minut vi spenderar tillsammans. <3 det är kärlek!


Det är du & jag nu <3   
Puss&kram Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards