♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Suss - 1 mars 2009 21:09

Redan förste Mars!

Vaknade av David´s mobil telefon, klockan var fem i åtta & han satte igång tvn!
Han skulle minsann kolla på Vasa loppet! Eeeeeh
Jag som kunde sovit ända till kvart i nio..
Vi låg i sängen, tittade halvt på Vasa loppet och kramades fram tills min klocka ringde och jag var tvungen att hoppa in i duschen.

Knallade ner till jobbet.. Idag har det mesta gått som det ska.
Förutom att det var en tjej & en kille som kom in å handla..
Min kollega skulle lösa mig lite snabbt bara för jag skulle ta ut mina linser.
När jag är påväg förbi mjölk kylen så går en denna tjejen förbi mig och äter på något som ser ut som våra semlor!
När hon och killen kom till kassan betalade dom Inte för någon semla.
Jag var ju inte helt hundra på att det var en av våra semlor så jag kunde inte med att anklaga dem. Killen talade dålig svenska och hade ett migrationsverket kort. Tror dom att man kan göra hursom helst?! HALLÅ!
Chefen får kolla kameran imorgon och se ifall det var så eller inte.
Är nästan helt säker på att det var så men.. :/
Chefen kom till jobbet ganska lagom innan vi fick varu leveransen.
Vi har haft lite problem med den nye chauffören, så idag kollade chefen in honom hur han betedde sig och hade tagit reda på lite fakta.
Han killen som kör, har tydligen någon balans sjukdom..
Det ser ut som han är full när han går eftersom han vinglar,
och han har världens pupiller. Ser nästan påtänd ut. :/
Jag trodde f*n också att han var full, han betedde sig lite skumt med.
Men nu är det utrett och ska förhoppningsvis funka som det ska hedan efter.

Det öste in med folk när klockan var kvart i sex, och med våran tur så gick inte sista k*rringen förrens klockan var fem över nånting..
När jag kom hem hade älskling börjat med maten.
Moster, Daniel och Evelina kom förbi en sväng.. :)   kuwl.
Vi käkade mat och sen har jag typ suttit här..och David bredvid.
Det är ju bara skit på tvn på söndagar.. Suck*
Nu är Beck på tvn,men den har man ju sett.
David tycker att jag skriver mycket. Håller ni med? :P Haha


Fast detta var nog allt för idag. Im tierd.
Puss & kram Susannne<3




David, jag älskar dig mest av allt <3
Tänkte på det förut idag, jag vill inte leva utan dig!
Du har stulit mitt hjärta,för alltid <33

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards