♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Suss - 6 mars 2009 09:46

Efter skrivet.... då kan det blir lite hursomhelst...

Jag hade ställt klockan på typ, åtta eller nåt.. Men jag gick inte upp förrens strax innan tio tror jag. Ringde runt efter en Mile, som skall jobba på en salong vid Domkyrkan. Dom hade ingen aning om vem det var... Hmz.
Jag gick upp till mamma och mormor.. Kikade lite i telefonkatalogen, hitta inget där som verkade vara rätt heller... Efter att vi ätit frukost o lite så, åkte jag in till Domkyrkan, som ett j*vla fån sprang jag runt där till 3 olika salonger och frågade efter någon Mile. Ingen som kände till henne. (Sen fick jag höra att hon skulle ha börjat på den salongen, denna veckan.. Kanske var därför ingen riktigt visste.) Jag gav upp efter att ha gjort bort mig i dom där salongerna. Innan jag åkte kollade jag snabbt efter den där klänningen som Vickan köpt på Gina tricot i Motala. Men som vaaanligt så har den ju utgått här i Göteborg, dessutom blivit ut rea´d verkar det som. Suck, den som var så söt! På hemvägen solade jag i stå upp solariet. Mötte syrrorna där, Viktoria hade också solat! :)  Åt mat med mamma och mormor idag med! :D Vi käkade stek, potatis och sås. Muuums!


Obs. Det kan hända att jag blandar ihop nu, så allting kanske inte stämmer med dag. Hahaha! Men det är ju ingen mer än jag och dem jag umgåtts med som vet :9 Heh!!


Musmyyys med älsklingen på kvällen <3  mitt hjärta! älskar dej<3
Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards