♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Suss - 12 mars 2009 11:41

Update..

Sådär, då var man hemma en snabbis.
Körningen gick bra, blev inget "test" på parkeringen eftersom jag inte hunnit öva. Vi körde runt runt över allt mellan gatorna. Hon testade mig på om det var höger regeln eller huvudled. Kände mig rätt säker på det nu ;)
Sen så var det spegel tittandet. Fortfarande lite slarvig, hon tyckte jag var duktig på att kolla efter cyklister :9
Jag övade också lite på att hålla mig på höger sida när jag svänger vänster sväng, det är tydligen jätte vanligt att man genar och kör rakt över bara.
Imorgon har David tagit ledigt och jag Är ledig... Tänkte vi skulle sova uut! Efter att jag hade varit på bil skolan så kom jag på att det är ju värsta tillfället att köra lite! Masssa tiid :D Hoppas han inte misstycker. Hihi!
Måste öva lite mer på att starta i backe... :/   Hmz. Sen det där andra med då..


Nu ska jag äta upp mina vårrullar och sen kila upp en sväng till mammis och mormis :9   Hämta matlåda och sen knalla ner till jobbet...

Pok Susannne<3

Av Suss - 12 mars 2009 07:46

God morgon. Vilken underbar dag! :D solen skiner. Man blir på så himla bra humör!


David gick just iväg till jobbet.. :(  Själv ska jag snart (om en timme) åka till bil skolan. Skall köra mellan 9.3o - 1o.1o
Å inget har jag övat. Känns lite dumt,men det är ju inget att göra åt.
Var ju i alla fall inte så många dar sedan jag körde så jag borde väl minnas det mesta som vi ska gå igenom..
Funderar på om jag ska sola när jag är påväg hem. Hmm.. (?)
Får se hur jag känner sen, om jag hinner och om det finns ledig tid :)
Putsade ju fönstrena igår! Fy va det ser ut nu när solen ligger på!
Jag som tyckte jag var så himla duktig! Får göra om det en dag... :/
Börjar jobba "tidigt" idag, 13.3o Så när jag kommer hem hinner jag inte med så himla mycket innan jag ska gå...
Nu känns det som att jag mest skriver för att skriva nåt.
Uppdaterar väl kanske ikväll eller så om nåt skoj hänt.

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards