♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

2oo9 o3 27

Av Suss - 27 mars 2009 07:31

Snart April och vad vaknar man upp och ser? Jo SNÖ!
Jag som hade värsta vårkänslorna när man såg att dem sopade upp gruset. ÅH!


Jag åkte iväg till bilskolan, körningen gick åt h*lvete. Fast det tyckte inte min lärare. Men det kändes som jag var i någon helt annan värld, missade att kolla ordentligt i speglarna typ hela tin... :/   Kände mig helt vimsig. Lektionen kändes helt meningslös. Men som mormor sa, man lär ju sig något varenda gång... Fast det känns som man gör samma sak hela tiden. Jag körde förresten fel två gånger... Ena gången var det en väg med massa körfält och läraren hade förklarat (ingenting gick in av vad hon sa, jag sa bara "ja jag tror jag vet") och sen körde jag fel! Hon sa att det gjorde ingenting för vi kom endå rätt sen.. Men jag kände mig iaf jätte dum :/  Sen körde jag på lite mindre vägar å när läraren inte säger att jag skall svänga så ska man bara följa vägen. Jag blev osäker och svängde höger.. Utan att blinka! :S   Som tur var det inte en bil i närheten. Men iaf. Hatar såna där dagar när allting går fel. På hemvägen stod jag vid spårvagnen och väntade på att mamma skulle ringa upp min comviq, då kommer det en äcklig liten gubbe och sjunger "halelulja" mitt framför ansiktet på mig! :S  "hjälp hjälp, ring någon gång" tänkte jag. När jag svarade i telefonen så gjorde gubben "kors tecken" och gick vidare... :S   va e de för idioter ute!?  Jag hann inte mycket mer än hem o äta sen var det dags att kila till jobbet.... Blir änna trött på mig själv, känns som jag klagar på allt! :/  Hur bra är jag själv egentligen?! Vah?!  Jag hade nog passat som chef, att säga till vad andra gör och inte. Det är jag bra på! HAHAH!  Förresten så fick jag en tillsägelse av chefen igår att jag minsann lagt bananerna åt "fel håll".. Men det var det inte alls, det var bara han som ville ha det på ett visst sätt!  Sen sa han även till mig att kartongerna skall krossas innan man lägger upp dem på RC vagnen.. Det händer typ aaldrig att jag gör det och nu bara för jag hade brottom och inte gjorde det så tror ni inte påfan att jag påpekar det bara för det!   Alla dom som gör det varenda gång då? Eeeh.

Jag funderar och grubblar ihjäl mig snart känns det som.. Varför kan jag inte bara få veta vad som pågår inne i din hjärna?... :(  Jag mår dåligt av att du är konstig. Du kan berätta ALLT för mig<3  

Ne nu är jag vrålhungrig. Ska springa ner till jobbet å hämta min plånbok som jag tydligen glömde där igår :S  Hmz. Sen blir de frulle hos mammis och mormis! :D    

Resten av dagen har jag inte riktigt bestämt hur jag ska spendera. Just nu känner jag inte för någonting! Piss väder! :P



Puss & kram Susannne<3

 
 
Sandra

Sandra

27 mars 2009 12:23

Ja fy bubblan jag hade också massa med vårkänslor i kroppen innan all denna jävla snön kom. Det är ju snart April, då ska det väl inte vara snö ute=/ Jobbigt med sånna dagar när allt går snett. Men jag tror du klarar det här med körkortet=) Tänk positivt. Kramar Sandra

http://gullesandis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards