♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Suss - 14 juli 2009 10:03

Kom iväg till gymmet :)


Idag klev jag upp när David gick till jobbet och åkte till gymmet. Man känner sig så mycket bättre när man väl kommit dit och gjort det man ska! 


Igår när jag hade lunch rast så kom chefen inkikandes o frågade "Tar du en halvtimme´s rast när du jobbat 2 timmar?"  Jaa, svarade jag. Jag tar ju ingen mer rast sen? Måste ju äta? Chefen "Det kan du inte göra för vi har jätte mycket att göra!"  


Wtf?! Jag måste väl få äta mat eller? Jag börjar 13.3o, sitter i kassan 2 timmar tar min rast 15.3o-16.oo sen sitter jag i kassan ytterligare 2 timmar för att sedan gå de sista 2 timmarna på golvet. Då tar jag ju ingen rast mer än för att gå på toa! Vi har dessutom ingen betald rast, så varför skulle jag Inte ta min rast?  Äh, känns bara som att han hela tiden letar något fel. Jag vet väl också att det var mycket att göra!


Ska bli såååååååååå skönt att ta semester i 3 veckor. Om jag kan så ska jag inte sätta min fot där under hela tiden. Det ska verkligen kännas som semester!


Idag kommer mammis upp till mormor och ska hjälpa henne med tvätt bland annat. Tänkte jag skulle duscha av mig o göra mig redo så jag kan gå dit innan jobbet å umgås lite :)  Känns som det var en evighet sedan vi sågs. Hon skulle kommit på kalaset i Lördags men det gjorde hon inte... :/  


Igår kväll tittade David & jag på den där filmen som jag sa att vi skulle se på, "Allt flyter". Rätt rolig film :)   Är det någon som har förslag på filmer får ni gärna skriva det ;)   Jag skulle vilja se en film med Jessica Biel som heter "Powder blue" men tror inte ens den kommit ut än? Eller har den det? Såg bara en snutt av den på tvn nångång... eller var det i en tidning det stod om den? Nåt va de. Tipsa !!


Borde vika in tvätten som hängt på torkstället i snart en vecka :S  Varför e det så trist med tvätt?


Saknar mina systrar<3  Önskar ibland att det var som förr, när vi bodde ihop med mamma. När man blir vuxen så blir allt så jävla vuxet. Känns inte som man gör annat än jobbar, sover, duschar, äter & skiter + alla vardags grejen som att tvätta & städa! När ska man få göra kul grejer? Hade jag fått välja hade jag varit barn längre. Men nu fick jag ju inte välja så.. Det är som det är. Synd bara att man fick den uppväxten som man fick. Jag säger bara det, tänk Er ordentligt för innan ni sätter barn till världen. 


Nu ska jag ducha mig! Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards