♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

21 December 2oo9

Av Suss - 21 december 2009 13:14

Sjukt! 3 dagar kvar till julafton!


Fattar inte att det redan är jul, vart tog detta året vägen?


I fredags var David & jag ute på lite äventyr.. Köpte nytt batteri till bilen bland annat. Så nu startar den förhoppningsvis varenda gång! Sen ringde hans chef o frågade om han kunde fixa ut lite saker för ett jobb han skulle göra.. Blev massa krångel, tiden tickade iväg och började närma sig jobb för mig. Blev jätte stressigt o vi hade inte hunnit äta något så det blev mcd. Jag veeet, fy fy fy mig! Men jag var så jäkla hungrig och det fanns inte tid för något annat.. På kvällen tränade vi i alla fall. Pressade mig verkligen så hårt jag bara kunde på bandet!


I lördags åkte vi till Jysk och köpte stolarna som jag beställt.. När vi skulle bygga ihop dom blev jag helt irriterad, slutade med att David typ byggde ihop alla. Morr! Vid fyra tiden åkte vi till Jul på Liseberg med familjen Landerup. Det var sviiin kallt ute! 8-10 minus, brrr! Vi knalla runt där ett par timmar, tårna var som isbitar.. Käkade mat, var sådär gött alltså. Hm. Tråkigt, ingen av oss blev typ mätta. Men men.. På vägen hem körde vi förbi P3, musikhjälpen som suttit i en glasbur för att samla in pengar till Malaria. 5,7 Miljoner slutade det på tror jag om jag inte minns fel!! En jäkla massa pengar! Vi kom hem ganska sent så det blev bara mys i sängen tills vi somnade..


I söndags latade vi oss i sängen ganska läänge.. Vid två tiden gick vi till Landeruparna o gjorde julgodis. Gubbarna fixade julgran medans vi bakade pepparkakor, snickers, kola och andra goda saker! Jag får väl säga att jag passade mest barn medans mostris bakade. Hehe. Käkade onyttigt på kvällen, igen... Kebab pizza blev det, så jäkla smaskigt! Vi roade oss även med att koka våran första julskinka! Yaay! Vuxenpoäng ;) Hehe.. Blev en massa mys och gos innan vi somnade <3


Jag älskar dig David, du är det bästa och mest underbara som finns<3



Idag har vi också segat oss, jäätte mycket och lääänge.. Älskling var till slut tvungen att åka iväg o greja. Jag satt kvar här hemma, med en himla massa disk! Vem har sagt att det är kvinno göra undrar jag, vi lever väl på 2000 talet!? Ge mig en diskmaskin!! :D


Nu blir det till att göra sig ordning, börjar jobba om 1½ timme.. Puuh'

Måste säga att det är så himla mysigt med all snö som kommit, tycker det kan komma lite till. Det ser till och med ut som att vi kommer att få en vit jul! Wihoo



Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards