♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Snart är det över.. «¬

Av Suss - 1 februari 2011 19:45

Bearbetar våran förlust..



Det värsta är över. I eftermiddags fick jag sån där otrolig smärta,igen.

Efter det gick jag på toaletten och en stor klump "ploffa" ut.

Vågade inte titta vad det var, spolade bara. Usch.

Hoppas att detta var det sista.

Orkar inte med smärtan mer och vill bara gå vidare..

Har fått otroligt mycket stöd, även om det bara varit med några rader via fb.

Det hjälper otroligt mycket att höra att fler än jag varit med om detta.

Förstår att dom flesta inte pratar om det.

Men jag, jag känner att det är det bästa för mig att få babbla av mig.


Jobbat hela helgen. Hände inte så mycket mer..

Min älskling vaknade i söndags morse och kräktes.

Nu var det hans tur att få skiten..

Han har varit hemma tom idag. Rastlös som faen. Hihi

Imorgon får han jobbelijobba igen.


Denna veckan bjuder inte på så mycket skoj.

Halva har iofs gått...


I nästa vecka skall jag tillbaka till gyn för att kolla hur det har skött sig där nere.

Hoppas hoppas jag slipper skrapa eller nåt sånt. Uff

Nu skall jag slänga mig på soffan bredvid älskliing...


POK Susannne  

 
 
Malin Viklund

Malin Viklund

9 februari 2011 19:47

Hej.

Beklagar ditt missfall :(
Uscha, vet ju hur det känns.

För mig började det med att jag blödde lite efter sex, (dagen efter), vid ett tillfälle. Men bara som gammalt blod. Barnmorskan sa att jag kunde vara lugn. Att man kan vara så känslig då man är gravid. Några dagar senare började jag blöda efter sex igen och det var mer som färskt blod. Ringde rådgivningen och de bad mig åka in på Akuten för ett VUL.

Läkaren kunde se ett foster, men inga rörelser. Jag var inte i V.13 (14), som jag borde vara sa han. Fostret var i V.8 Så jag hade gått i flera veckor med ett dött foster.

Fick träffa en läkare efter ett par dagar, som sa att kroppen skulle fixa det igen. Fick besök 1 vecka efter och då fanns det kvar av fostret, eller det var bara fosterhinnan. Så läkaren, (en annan), gav mig tabletter.

Tabletterna var hemskt!!!
Jag hade så grymt ont och svimmade nästan flera ggr. Fick åka in med ambulans.

Blodvärdet låg då på 100, (en kvinna ska ligga över 115), några dagar senare låg blodvärdet på bara 84. USCHA. Vill inte vara med om det igen!!

Men vi skyddar oss inte. Vi känner oss rädda att bli gravida igen, men vi ville ju så gärna ha barnet <3

Lycka till med allt. Styrkekraam

http://www.malin86.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards