♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Suss - 13 maj 2008 00:15

Har så jävla ont i magen, rent ut sagt ! / :

Vad är det för fel på mig?

Känt mig jätte seg å konstig hela dagen, är det något virus som går?


Usch va dum jag känner mig, gjorde nog bort mig lite i lördags.

Man ska inte leka med någons känslor / :

Fast jag vet inte riktigt om det var det jag gjorde heller,

men det var inte så himla genom tänkt heller....

Åååh, vaffö ska de alltid bli så fel.


Har ju tjatat om att jag vill ha en pojke i mitt liv,

men nu vet jag inte om jag vill det längre?

Just nu....


Ååååh va jobbigt allt ska vara.



Undra om magontet har med jobbet att göra ?

Usch ingenting känns kul längre.... ) :


Vad vill jag med mitt liv egentligen. ?




Umgåsades med mamma Nadja en stund idag,

tänk att snart kommer bebisen ut ! Wihoo

Bara 6 veckor kvar, helt sjukt !

Nadja låg på min soffa förut, helt plötsligt ser jag bara att magen dunkas utåt. Då är det bebisen som antagligen sparkar, hårt som bara den ! c( :

Trodde först att det bara var Nadja som andades, men de va bebisen.

Hoppas den kommer ut snart, är så nyfiken på vad det blir å hur den kommer att se ut. Hihih

Jag tror det blir en flicka.

Men vi får väl se.. Lika skoj om det blir en pojke ( :


Köpade mig ett par guldiga foppa tofflor idag,

var tvungen att ha något skönt att knalla runt i.

Har ju fått skoskav!!

Inte dom vackraste dojjorna men sköna !


Måste bara berätta om att i lördags så pajjade min väska,som var nåra veckor gammal. Drag kedjan pajja å fodret har gått sönder det mä.

Min mobil blev dränkt i öl, så nu är knapparna lagom sega!! / :
Min nya klocka gick även den sönder, men gick att laga...

Hur faaaaen lyckas man?!

Om jag inte minns fel så var det nog något mer som inte gick som det skulle.


Oj oj va klockan tickar iväg.

Ska ta min onda mage å krypa till sängs.

Natti natt /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards