♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Suss - 2 november 2009 10:16

November!


Herregud, vart tar dagarna vägen. Det är f*n inte långt kvar till julafton!?

I fredags var jag ju ledig.. Jag åkte iväg till gymmet o träna lite, sen gjorde jag mig ordning och väntade på att David skulle komma hem från jobbet. Hämtade förresten upp Nadja i Kärra och tog med henne hem en stund :)  Trevlans. När det var dags för henne att åka till jobbet så åkte David & jag till Hjällbo, han klippte sig och sedan åkte vi in mot stan för att kolla vart "nagelstället" ligger.. Sen blev de Willy´s, "storhandlade". Köpte några öl/cider på bolaget.. Vi köpte med oss pizza/kebabrulle hem. Orkade inte fixa med mat. Blivit lite för mycket sånt där nu senaste känns det som.. :/  Vi gjorde oss ordning och vid sex tiden gick vi till mostris. Hade lite kalas för henne med närmaste typ. Käka tårta o bullar ;D  Strax efter åtta tog vi buss & spårvagn in till stan, biljardpalatset. Körde Landeruparna mot Lindgren/Carnhamre ;) Haha! Tror nog David & jag tog hem alla gånger vi körde? :P  Om jag inte minns fel.. Blev där säkert två timmar, klockan tickade på. Öl efter öl slank ner.. Och jag som bara skulle ta "någon öl". Mostris ville gå vidare, knallade ner till Dancing Dingo. Sjukt lite folk ute, det har ju ändå varit löning? Hmz. Vi drack lite mer, tills jag började känna mig riktig dragen, då var det bara till å dricka vatten! Hämtade säkert 6 glas vatten, bartendern måste trott jag var knäpp. Gå ut för att klunka vatten ;D Haha! Mådde lite bättre efter en stund iaf.. Dricker ju så jäkla sällan nu för tiden så när man väl dricker så smäller det bara till så är man as full :S  Vi knalla över till mcd, vetefan va klockan var typ ett-två kanske. Sen ringde jag syster o ville ha hennes killes nummer. Men hon sov och orkade inte ge mig det. Taskmört! Ringde andra syrran som hade det som tur var. Han kom o hämtade oss :D Så snällt! Men guuuud va den låter den där bilen. Hahah! Raggar bil :P  Vi somnade inte med en gång vi kom hem, så jag fick la sovit kanske knappt 4 timmar. He he. Upp o hoppa vid strax innan åtta. Brydde mig inte om att göra någonting, borstade bara tänderna :9 Haha! Såg ut som ett vrak. Men men, shit the same ;9  Dagen var såå seg och nästan hela dan mådde jag pyton. Men när stängning närmade sig kändes det bättre. Jag skyndade hem o gjorde mig ordning.. Vi skulle på restaurang med Landeruparna. Steak house eller vad det heter.. Himla god mat och inte dyrare än sket maten vi åt på star bowling! :P Det var verkligen värt pengarna. Var så mätt att jag höll på att spricka när vi åkte hem. Jag fick köra hem för David tog öl till maten. Jag känner mig helt borta att köra inne i stan. Känner inte igen mig någonstans :S Tur att David var med o sa vilket håll jag skulle. Heheh! När vi kom hem var det bums i säng mer eller mindre. Var så trött va! Söndags mådde jag mycket bättre :D Vi hade det svin stressigt på jobbet. Alldeles vimsigt o grejer som krångla hela tiden. Varorna kom jätte sent nu igen. Morrr! Men till slut var den dagen också över.. Vi fixade lite käk o sen var det dags att börja tvätta. Vi landa i sängen runt tolv tror jag, lång dag.. Idag är jag ledig! Vaknade givetvis klockan nio iaf. Ska iväg till stan sen o göra naglar :) Vet inte hur jag ska göra, om jag ska ta bilen in eller spårvagnen.. Känner mig lite osäker på att köra i stan o sen är det dyrt att parkera? Men det är ju fan så mycket bekvämare!? Hmm. Måste bestämma mig snart för om jag ska buss/spårvagn måste man ju åka typ en timme innan. Åh. Önska jag inte var så "harig" av mig. Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig ordning..


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards