♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Suss - 9 november 2009 13:49

Glömmer hela tin..


Jaa, det är så jag glömmer av att blogga. Har det inte i tankarna överhuvudtaget.

Jag bloggar inte enbart för att andra ska läsa, utan lite för mig själv med för att kunna se tillbaka..
Blir svårt att se tillbaka när man aldrig skriver, haha!


I fredags åkte jag till syster i Lödöse. Kunde inte somna efter att David åkt till jobbet, så där låg jag klar vaken..

Messade syster o frågade om jag kunde komma över lite senare.. Jag klev upp o fixade lite, åkte och sola sen tog jag med lite frulle o fixa ordning saker och åkte. Var väl där vid halv elva tiden.. Vi tog det bara lugnt, jag hade tagit med mig både min & David´s bärbara så att vi kunde surfa lite. Hehe! Hade nog räckt med en dator, för vi kikade inte så mycket endå. Klockan tickade iväg så snabbt också. Plötsligt var klockan ett-två. Vi hälsade på Teresa en sväng o sen hämtade vi upp syrrans pojke som var klar på jobbet. Vi käkade lite o sen åkte jag hemåt, syster med kille åkte också.. Skulle hälsa på lite o sådär... De va mysigt att få umgås lite med dig <3 sakna!

Fredag kväll, vad gjorde David & jag då? Hm, träna? Ja det gjorde vi faktiskt. Så duktiga!

Vid oo.30 hämtade vi mostris gubbe som varit på firma fest. När vi kom hem blev de sängen..


Lördag tog vi de rätt så lugnt.. Åkte ner o köpte frallor på Maxi. Lite extra lyx får de ju va på helgerna...

Vid två tiden bestämde vi oss för att åka över till Partille, kollade Rusta och jag köpte lite smink på H&m. Fan va dyrt det blev för en mascara, rouge och foundation! :O  Köpte strumpbyxor, lite tjockare modell också. Käkade glass på Triumf och sedan åkte vi hem igen. Gjorde oss ordning och tog det lugnt tills moster skulle köra oss till Utby. Vi var bjudna på inflyttningsfest hos en som David varit o byggt hos. Jäkla fint hus! Jag var yngst, det var typ 35+ . Men det var jätte trevligt. Jag var inte såå sugen på att dricka till det så jag var väl något torr. Men de kändes sådär att supa till det med såna som kunde varit mina föräldrar mer eller mindre. Hehe! Vi åkte hem strax efter tolv,  mostris hämtade oss. Tack tack<3


Söndag hade vi bestämt oss för att gymma. Kom iväg lite sent, typ vid elva tiden.. Helt seega! Vi kom hem o duschade. Knödde ner oss i badkaret med, haha! Det hade varit skoj att ta ett kort me oss två i de lilla badkaret. Asg* David hämtade in tända ljus o grejer, hihi sötnos! <3  Kan vara för att jag påpekat att han inte är så himla romantisk av sig. (det är iofs jag med ganska kass på har vi kommit fram till) När vi gjort oss klara åkte vi till David´s farfar. Mötte upp hans päron där med. Vi fika o tjöta lite.. Farfarn var väldigt nöjd över att få lite besök. Det är så synd om honom tycker jag, han ser ingenting så han är helt låst.. David gav sin pappa en choklad ask för att det var fars dag. Han var alldeles chockad. Haha! David har aldrig gett något sånt till honom tidigare. Men så är det nu när han har en flickvän som håller koll! ;D

Min pappa han fick ingenting. Jag tycker att fars dag present är något man gör sig förtjänt av, o de gör inte han. Tyvärr. Sorgligt men sant.. :(  


Är så förbannat trött på mina föräldrar. Nu tänker jag sätta ner foten för jag orkar inte mer!!

Borde väl kanske inte skriva om det här.. :/


Tillbaka till vad vi gjorde mer, efter besöket åkte vi förbi Willys å handla lite grann.. Hem o tog de lugnt framför teven bara.. Städade lite, jag skulle bakat men hade ingen lust så de blev inget...


Idag vaknade jag av att min älskling skickade ett sms :)  hade knappt vaknat till liv så ringer det helt hysteriskt på dörren!! Jag hade helt glömt av att bostadsbolag tanten skulle komma o intervjua mig! Hahah! Hoppade upp ur sängen o försökte leta reda på något att ta på mig! :O Shit shit shit! Hon ringde på dörren som en galning under tiden! Gu va pinsamt de blev. Hon gjorde sin lilla intervju o sen fick jag två bio biljetter :) Yay! Det var värt de lilla besväret för nåra frågor :9


Kilade upp till mormor en sväng.. O nu måste jag göra mig redo för jobbet!

Ha de så gott Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards