♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Suss - 19 november 2009 12:35

Man kan inte åka till Ullared utan att köpa något !


Mostris,jag och våran lilla maskott var på Ullared i måndags. Kom hem 1200kr fattigare... Och jag som inte skulle köpa något. Hmz. Blev nya termobyxor (till skidresan i Januari),kalsonger till David,en snyggklocka,riskokare (vi är värdelösa på att göra ris),julklappar till några av Landeruparna och lite annat småpill. (minns typ inte vad jag köpte) På kvällen åkte David & jag till gymmet. Gu va segt det är, det är typ nu man vill ge upp. Men de tänker vi inte göra! I tisdags började jag "tidigt".. Hände inte så mycket mer än det.. Igår onsdag var jag med mostris till Backaplan och köpte dop present till kusinen Olle som döps på lördag. Handlade danskläder åt Evelina också. Det är uppvisning på söndag och då skall dom vara utklädda till någon figur i Bamse. Jag städade upp lite hemma och sen gick jag till mormor och gjorde entrecote,potatis klyftor och bearneisesås. Sen var klockan dags att kila till jobbet. På kvällen var de dags för gymmet igen. Såå segt. Orkade typ inte springa någonting på bandet. Latmask. När vi kom hem duschade vi, vek in kläder och tittade på Andra avenyn. David höll på att bli vansinnig på internetet. Lagga hela tin... Imorse (vid nio) ringde mormis och frågade om jag kunde komma och hjälpa henne titta till Robin. Har varit här sen strax innan tio.. Miira kom förbi ett par timmar,kul! Inte ofta man ser henne o magen ;)  7 veckor kvar tills bebisen tittar ut. Tänkte kila hem nu o göra mig ordning.. Sen börjar jag klockan tre...


Det var nåt skojigt jag skulle skrivit om,men jag har glömt bort det :9 Haha,som vanligt...


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards