♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Suss - 12 november 2009 14:20

Här kommer en bild på en del av det jag köpt

senaste månaderna......

 

Här kommer en bild på min städ outfit för

dagen & naglarna som jag gjorde förra veckan!


    



Sådär ja!


Fixade bilderna i paint så det blev inte så himla bra men..

Det blev ju genast lite skojigare me lite bilder, eller hur Flört

Tänkte skrivit lite om det som är på bilderna men äsch!


Pok Suss



Av Suss - 12 november 2009 08:50

Good morning!


Nu är det 3e dagen i rad som jag inte kan somna om när David kilar till jobbet på morgonen.. Blir tokig det är jätte jobbigt! Vad ska jag upp och göra vid sex-sju på morgonen? Av någon anledning så har jag känt mig orolig över ifall någon skulle komma in här hemma när jag sover. Det känns tryggare när David är hemma<3


Har som vanligt inte skrivit på ett par dagar.. I tisdags hände de la inte så mycket, eller? Haha! Mitt närminne är helt kasst.. Jag kommer lättare ihåg långt tillbaka än det som hänt nyligen. Min hjärna har blivit förslappad. *asg* Jag antar att jag var hos mormor, jo nu minns jag. Var jag inte och köpte jul gardinerna på Jysk? Jo de tror jag nog att jag gjorde.. Jätte söta med hjärtan :)  Kollade efter ett par skit söta som skulle finnas på Netto, men självklart var dom slut!! Typiskt, dom var jätte söta med små tomtar "utan ansikte".. Såna små tomtar som har jätte tomteluvor så man inte ser ansiktet :9  Ja ja, ni fattar säkert. Heheh! Sen var de jobb.. Puh'  Jag skulle hjälpa chefen att jul pynta i butiken. (det ääär börjar/mitten av november! enligt mig är det en aning tidigt att pynta men..) Hans dotter var inte så sugen på de, jag gjorde hellre det än att sitta fast i kassan hela dagen.. Blev inte så mycket pynt. Vi började med julgranen, chefen hade satt på stjärnan.. Sen började han med glitter, jag skulle ta över sa han så jag satte igång att hänga glitter.. Efter varje glitter jag hängt så började han ändra på det. Till slut frågade jag om han inte skulle göra det själv istället? ;D Hahahah! Ne han tyckte jag skulle fortsätta. Och ändå fortsatte han att rätta till efter jag fixat. Chefens dotter gjorde om allting med granen igår och åkte på det andra pyntet med. För vi hann inte med det eftersom chefen fick samtal och jag kunde inte få fixa pyntet själv. Så jag slapp ;D


Igår onsdag åkte jag med mostris och våran lilla "maskott" Robin till stan. Hon skulle kolla på Buttericks efter kanin outfit. Evelina min lilla kusin skall ha dans uppvisning nästa helg och dom skall vara utklädda till någon karaktär i Bamse :)  Hon skulle fått vara Bamse, men det finns inte en enda bamse dräkt i hela Göteborg? Eller finns det,någon som vet vart? Hon får bli en lille skutt istället ;D  Vi fick snabbt tag i vad vi skulle ha. Fanns massor med tid över innan parkeringen gick ut så vi käkade lunch på någon ställe bredvid biopalatset. Kafé de någonting hette det. ÄT ALDRIG DÄR! Usch det var så äcklig mat va. Tom Jag gör godare mat än dom. Jag tog någon pasta rätt och mostris någon fisk. Fanns ingenting med maten som var gott. Bleeeeh!! Vi åkte hemåt,handlade på Maxi och hämtade Evelina på dagis. Dom lämnade av mig och sen skulle Evelina vaccineras.. Jag diskade o gjorde lite ordning här hemma innan jobbet. David hann hem innan jag kom, känns skit jobbigt att gå iväg när han är hemma. Vill ju stanna kvar o mysa på soffan hela eftermiddagen/kvällen<3  3 och en halv timme var ganska snabbt över iofs. Mitt paket från Jotex kom igår, jösses va stort paket :9  Har nämligen beställt 2 olika set med påslakan, dusch drapperi,handdukar olika storlekar och en badrums matta :)  Notan slutade på ganska mycke, men ändå inte såå mycket som det kunde blivit. Hahah! Livsfarligt att klicka hem saker på nätet. Det går så lätt och sen måste man betala den feta räkningen :/  Hmz!  Mamma och jag var så dumma att vi beställe från Tvins för ett par veckor sen, 2 för 1 tobi. Det är en "ångstryk maskin" som man stryker kläder och så med. Mamma ville så gärna ha en sån. Nu visat det sig att den ena är trasig och läcker.. Jag har ångrat mig vill inte ha skiten, när f*n ska jag använda den? När jag ringde o sa att jag ville skicka tillbaka så säger dom att man måste skicka båda i orginal embalaget.. BLAAH! Jag slängde ju alla plast & kartong grejer med en gång. Och man får inte lov att lämna tillbaka bara ena! Morrr. Måste i vilken fall som helst skicka tillbaka/byta den trasiga! Så dumt, varför skulle jag vika mig o beställa skiten ens!?


På kvällen när jag slutat åkte vi till gymmet. Gu va segt det var.... Men vi gjorde de iaf,kändes ju bra efteråt! Förresten så, David brukar hämta mig när vi ska dit.. Igår hade jag glömt lägga ur bil nyckeln så han kunde inte alls hämta mig. Haha! David skickade sms precis när han tänkte gå "Vart är nyckeln till bilen?"  Wooups :P I två dagar har den legat i min ficka o jag har bara glömt att lägga ur den. Som tur var fick jag skjuts av min kollega upp för backen så vi var snabbt iväg ändå ;P  Efteråt var vi vrål hungriga, åt mcd :$  Men vi valde faktiskt morötter istället för pommes :P Hahaha!


Idag börjar jag sent. Har varit vaken sen David gick halv sju imorse.. Ska väl kliva upp o äta något sen sätta igång att städa upp här hemma lite. Ikväll är det tvättstuga, skönt om allt annat är ordning innan.. :)


Hmm, skulle vilja lägga lite mer bilder o sånt på min blogg.. Men de blir aldrig av.. Är kass med kameran också. Tänker hela tiden tex att jag ska ta kort på sånt jag köpt o visa men så glömmer jag av och sen har jag glömt vad som är nytt. HAHA ;D Ye ye..


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards