♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Suss - 1 december 2008 20:48

Igår kväll åkte vi ju över till Christian på adventsfika :)  de va mysigt att träffa allihopa. Jag var så trött så vi åkte hem vid nio tiden, det gjorde dom andra med.. Jag övningskörde, det gick jätte bra. Vi krockade inte en enda gång :P David tyckte jag var lite slarvig med en del saker, men annars var det bra. När vi kom hem kröp vi ner i sängen. Då var klockan typ tio, kikade på teve o hade det mysigt. Plötsligt var klockan halv ett :9  Hihi.
Imorse var vi lagom trötta!  Jag var iväg till frisören klockan tio. Satt där från klockan tio till 12.4o :O  Hejjegud. Trodde inte det skulle ta så jäkla lång tid. Men det blev jätte bra :)   det var värt dom timmarna & pengarna. Det blev liite dyrare än väntat, men hade hon gjort det billigare alternativet hade det kanske inte blivit så bra. Jag är helnöjd med både färgen och frisyren :D   Hann inte käka något innan jag började så jag fick sitta i kassan i 2 timmar med en hungrig mage :(  Allting gick bra på jobbet. När vi skulle stänga o släcka så blev jag skit rädd. Fick sån äcklig känsla som när vi blev rånade. Uschamejj. Det kommer nog hänga i...
Nu ska vi dricka lite te, jag ska nog göra mig en toast också. Änn hungrig.

Puss&Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards