♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Suss - 4 december 2008 10:35

Igår morse var jag påväg till optikern, då ringer dom när jag just landat i A.c och säger att hon jag skulle till är sjuk. ÅH! Störande. Åkte till gymmet. Skulle ju ändå dit efter optikern men iaf. Solade och gymma lite. Såå jobbigt, det är massa folk typ från arbetsförmedlingen eller nåt där på förmiddagarna som tar upp varenda j*kla maskin! Så står man o väntar, då gör dom "7o st repetitioner" och paus i "tusen år" osv.. Jag gav upp! Tränade lite borta vid stretch hörnet. Men då kommer en äckel gubbe o stirrar på mig och jag tappade lusten ännu mer! Usch. På hemvägen handlade jag kyckling som jag lämnade hos mormor. Vi åt det till middag innan jag gick till jobbet. Det blev inte ett dugg gott, jo kycklingen men inte riset och såsen som Jag gjorde. Missade saltet i riset och såsen smakade inte någonting. Absolut inte som mormor´s goda sås! ) :    Jobbade ett par timmar med födelsedags barnet som fyllde 2o stora år ( :  wii! Efter jobbet kom älsklingen å hämtade upp mig. Det är tuur att han kommer på baksidan varje dag, för annars hade det känts mycket jobbigare. I natt drömde jag att vi blev rånade. Igen / :  Måste varit för Katarina berättade att Hon drömt en sån dröm. O så drömde jag att det öste in med folk just när vi skulle stänga, så kommer Kenneth på jobbet och släcker alla lampor i butiken så det blev kolsvart. Haha!! Jag såg inte vad jag skulle stämpla in på kassan. Knas drömmar.    Älsklingen o jag slappade framför teven, kollade Efterlyst & Insider. Sen kröp vi ner i sängen. Gosigoooos. Det är helt underbart att få ha den man älskar bredvid sig Varenda natt C -:

Idag är jag trött och helt sjukt seg. Börjar jobba "tidigt" idag. Tänkte städa lite här, damma o dammsuga om jag hinner. Måste slita mig från datorn först bara. 6 :    Boka en tvätt tid är på tiden för jag har ett berg med tvätt!


Nä nu får jag slita mig och sätta igång så jag hinner med någonting.
Puss&Kram Susannne<3


                 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards