♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Suss - 3 december 2008 07:50

Morron. Jag tänker inte skriva "godmorgon" för det är det inte. Jag har sovit såå dåligt i natt! Så irriterande. Minns inte hur längesen det var jag sov så dåligt. Ska gå upp ur sängen nu och äta frulle. Ska vara hos optikern klockan tio. Efter det var min plan att gå till gymmet en sväng. Inte alls speciellt motiverad eller sugen. Men nu har jag latat mig alldeles för många dagar. Önska dom hade body pump passen på dagarna så jag hann gå på dom och fick nånting gjort. Har gått o blivit lite småförkyld. Inte alls trevligt. Jag som tyckt jag klarat mig så bra senaste veckorna..

Hm, vet inte vad jag ska skriva.. Det var väl inte så mycket mer kanske.
Frukost dags! Tänkte mig lite gröt o så.

 

Puss&Kram Susannne<3




David, jag finner inte orden för hur mycket jag tycker om dig.
Det känns inte riktigt som "jag älskar dig" räcket till <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards