♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Suss - 9 december 2008 09:22

Nu var jag här igen! Jobbade hela helgen, på söndagen hade jag jätte ont i kropppen och började känna mig hängig. På kvällen var vi hos Miira på adventsfika. Jag mådde piss. Tog tempen, hade 37.6 eller nåt sånt.. När vi kom hem gick vi o la oss. Igår (måndag) när jag vaknade så hade jag 39.3 graders feber. Mådde verkligen jätte dåligt! Fick ringa och avboka min optiker tid. Suck, hade verkligen behövt gå dit, så jag kan skicka in mina lemp papper!  Låg i sängen heeeeeeeeeela dagen, orkade knappt gå upp för att gå på toa. Pappa var snäll o handlade lite åt mig. Sen kom även syster med lite kina mat. Tack (f)   Febern stod på samma temp hela dagen. Verkade inte ens som att tabletterna funkade! :O   Idag mår jag inge vidare heller.. Tempen är inte lika hög, imorse när jag tog den så stod den på 38. nånting. Känner mig jätte risig. Nyser och hostar som en tok. Just nu svettas jag som en gris. Det är f***n inget kul att vara sjuk alltså! Måste ringa ner till jobbet och säga att jag inte kommer idag. Hoppades på att febern skulle gått över tills idag och att jag skulle känna mig bättre och kunde gå dit. Men näääe. Kommer antagligen, tyvärr bli tvungen att vara hemma några dagar.. Suck. Jag kommer bli så rastlös! :/     David verkar ha klarat sig. Han hade lite halsont igår o varit lite snuvig.

Nu orkar jag inte skriva mer. Phew.
PoK Susannne<3



David, jag älskar dig <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards