♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Suss - 10 december 2008 10:05

Fyfan nu orkar jag inte mer. Trodde jag var på bättringsväg igår men idag mår jag sämre igen. Hostat så mycket igår och i natt så jag har träningsvärk i magen! Syster ska hålla mig i handen sen ner till apoteket. Måste köpa Ipren,hostmedicin och nässpray! Ringde vårdcentralen imorse. Dom sa att om jag kom dit hade dom antagligen inte kunnat göra så mycket. Men känns det inte ens liite bättre imorgon ska jag ringa igen. Fattar inte varför inte febern ger sig! Tror nog aldrig jag haft feber så många dagar. Eller jo en gång när jag bodde i Motala när dom sa att jag hade körtelfeber, då hade jag feber en vecka. Fick återbud på en hudläkar tid jag hade imorgon. Fick ingen ny tid förrens i Januari, tur att det inte är så brotskande.

David och jag pratade lite igår om inflyttningen ( :
Han undrade om hans kläder får plats? Hihi. Klart dom får plats! Om inte så gör vi ju plats, såklart! Han har inte berättat för sina föräldrar än. Verkar inte riktigt som att han vågar c( : Hihi. Förstår honom. Men jag får väl hjälpa honom lite på traven. På söndag ska vi på adventfika hemma hos dom så jag får väl slänga ut en liten flik så han får fram det. Hehe. Det är ju värre om han Inte säger något och plötsligt bara hämtar sina saker.
Önska vi hade kunnat flyttat ihop till något som blev vårat. Men vi får ta det lite senare ( :   När jag tagit mitt körkort tex...

Phew, är helt genomsvett. Undra om syster orkar vakna snart och åka med mig? Vore bra om vi gjorde det innan alvedonen slutar värka.

Krya på mig!



Puss&Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards