♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Suss - 12 februari 2009 14:34

Hatar när jag får skriva dagen efter,
kommer ju knappt ihåg vad jag gjort! Hahah

Jag tog mig lite lagom sovmorgon, käkade frukost och satte igång med storstädning! Vilket var riktigt välbehövligt-
Det var så jäkla dammigt och äckligt. Minns inte när jag städade sist. Usch.
Det blev till att, diska,damma & torka överallt!
Torkade golvet med, det var ett tag sen sist. Brukar slarva med det.
Egentligen ska man tydligen inte torka såna här plast golv med skur medel.
Men annars känns det ju inte rent?  (Det var min kvartetsvärd som sa,man ska bara torka med något puts medel eller vad det var, som man kan få utav dem)
Jag lagade till lite carbonara, hade längtat efter det.
Den blev super god! Och vilken tur att jag gjorde till ett halvt kompani så jag kunde äta både på jobbet och till kvällsmat :P Heheh!
Jag arbetade från 13.3o till strax efter 2o. Vi missade bussen,eller ja min kollega. Så jag stod där med henne, fast så var det så förbannat kallt ute så vi började gå uppåt. När jag kom hem stod termometern på - 7,3 ! BRRR!
När det var min tur att gå på golvet så ringde det på bakdörren, jag höll på att kissa på mig så rädd jag blev! Det ska inte knacka någon på bakdörren så sent. Klockan var liksom halv sju! Vågade inte öppna så jag ringde chefen och frågade om någon skulle komma NU? Så sa han att det kan vara det nya brödskåpet. Jag tog mig mod (med chefen i telefon) och öppnade dörren.
Nu var det en annan kille som stod där, inte han som skrämde ihjäl mig först. Jag förklarade till dem varför jag tvekade på att öppna. Usch va lebbigt det var. Inte nog med det så kommer Karamell kungen killen och skrämmer ihjäl mig när jag står på lagret. Som tur var hade jag chefen i telefonen då med. Hahah! Fatta att jag är lätt skrämd.. :/
För övrigt så gick det bra..

Kvällen spenderades framför teven med min älskling! <3

Puss puss /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards