♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Suss - 22 februari 2009 15:23

Uppdatering..

Vi åkte iväg, hamnade först på Ikea där vi inhandlade massor av ljus, två dörrmattor (där är så himla slaskigt nu med regn&snö.)  , vidare till Clas Ohlson där David köpte en kaffe ja vad kallas det egentligen? Man häller iaf kaffet där i sen drar man i en liten grej som ger ut lagom mängd kaffe. Hahah ;D Vet inte vad den kallas, himla tjäck sak iaf. Vimsade runt där sen åkte vi vidare till Net on Net. David köpte en kaffe bryggare, en likadan som moster och Daniel har! Tyckte den va bra eftersom den har termos. Jag skulle kolla efter en våffel tång. Typiskt så var den ju slut!  Fast egentligen gjorde det inte så mycket för jag hade inte så mycket pengar med mig att jag kunde köpa den. Men endå! :P   Sen fick vi åka tillbaka till Expert, för att fråga efter mamma´s telefon. Men den fanns inte där, än. Vi kom hem, kände oss rastlösa. Klockan var inte så himla mycket eftersom vi kom iväg så tidigt. Typ två-tre kanske.. Jag frågade om vi inte kunde gå ut och övningsköra lite då. Det gjorde vi. Först körde jag till Allum, vi kollade en sak på Indiska. Sen körde jag vidare (med lite omvägar) mot Munkebäck, där vi skulle köpa pizza. David hade fått i läxa att säga åt mig "vänd på lämplig plats".. Plötsligt sa han det o jag sa " Meh du sa ju att jag körde rätt!!?" Förstod först inte att det var läxan ;)  Men som tur var så hade jag en rondell precis framför mig så den körde jag runt i och där var den läxan gjord! Hahaha.. Det var egentligen lite fusk. Meningen var att det skulle va någon korsning eller liknande. När vi köpt pizza så blev jag vrål hungrig utav doften och ville bara hem! Då säger David "Kör vilken väg du vill, alla vägar bär hemåt.." Jag blev helt virrig och lite små tjurig eftersom jag var jätte hungrig för pizza doften i hela bilen! Men vi kom hem ;P Hehe.
Det blev pizza och ett trångt bad :P  Vi hade jätte kul. Hahah
I alla fall David som spolade ner mig med IS KALLT vatten! Dummis :9
När vi badade så tvättade jag bort mitt smink med sån "pads" eller vad dom heter.. När jag kom ut ifrån badet så fick jag helt plöstligt jätte ont i ögat. Fattade inte vad jag hade gjort! Visade sig till slut att jag fått såna "pads" trådar i ögat! Det var inlindat över allt i ögat. Och man såg dom pytte små trådarna. Jag började peta o pilla i ögat. Sköljde med massa vatten. Stod med det i 2-3 timmar. När jag trodde att jag fått ut sista tråden så gjorde det fortfarande och fick peta vidare. Så var den kvällen förstörd! Fatta inte hur det kunde bli så. Värsta farligt ju. När vi gick och la oss så började mitt öga rinna och vara sig. Vaknade en gång på natten och fick skölja bort gegget. Usch, sån otur man kan ha! :(  Det var faktiskt jätte synd om mig.

Over and Out /Susannne<3

Av Suss - 22 februari 2009 10:21

Tjingelong ! ;D


Tror ni inte påfaen att David vaknar klockan åtta idag!
Jag som tänkte sova till nio iaf. Hahah ^^

Vi låg i sängen o busade fram till strax efter nio.
Hahahah vi e helt benga ;D
Jag älskar dig David, har nog inte skrattat så mycket ihop med någon kille<3

Allt känns så himla bra, du måste vara min själsfrände ;)
Som moster sa härom dagen när jag sa att "Jag alltid har önskat mig en David" så sa hon att hon har alltid önskat sig en Daniel, som hon har nu :D
Typ när man gjorde såna lekar där man skulle hamna på kill namn, tex då när man hoppade hopprep och skulle stanna på en bokstav så stannade man alltid på D ;P  hihih!
Jag tror iaf att vi kommer vara tillsammans länge, iaf hoppas jag det <3


Ne nu ska jag ta på mig kläder, vi ska åka till bland annat Ikea :)

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards