♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Suss - 20 februari 2009 08:57

Hmm, kommer aldrig på något bra att börja min blogg med.

 

Idag,imorse var min älskling jätte kramig när hans klocka ringde.
Han snoozade och la sig till rätta PÅ mitt bröst och somnade om! :P
När han klev upp & började stänga igen dörrar osv.. så försökte jag somna om.
Låg där en 2o-3o min iaf,men det gick inte. Magen började kurra & jag började fundera sjukt mycket. Till slut virade jag täcket runt mig & gosade upp mig bredvid min älskling i soffan.  Musmyyyys<3
Hann inte sitta där så länge förrens det var dags för David att klä på sig & gå.
Jag höll fast honom ett tag, men så fintade han mig.
Jag trodde han skulle ta ut snusen bara men så reste han på sig ! :(
Vi stod i dörren och pussades ända tills hissen kommit upp.
Ååh ville verkligen inte att han skulle gå... <33

 

Har spenderat en del tid framför datorn, kollat lite här och där.
Funderat över hur jag ska spendera min dag.
Börjar jobba klockan fem i eftermiddag, så det är några timmar kvar.
Har inte kommit iväg och tränat något sen mrl:en i måndags.
Har bara ingen lust. Fast jag känner mig degig och jävligt lat.
Jag ska i alla fall åka över till gymmet för att sola,har jag bestämt.
Kanske tar med träningskläder också.

Har bara ett liiitet problem. Jag har inte införskaffat några vinterskor detta året. Och här i Göteborg snöar det. Ligger en del nu.
Det blir för jäkla kallt om fossingarna när man springer runt med gummiskor.
Hmm, hur gör man då?
Kanske använda raggsockorna som mormor stickat åt mig.
Borde ju hjälpa något iaf. ?

Apropå raggsockor så hade mormor på knappt två dagar stickat ett par raggisar åt David. Han blev jätte glad för dom :D  Hihih!

Fan vad jag hatar när det närmar sig lingonveckan.
Det bara ploppar upp en jävla massa finnar och plitor i ansiktet!
Det är så jäkla irriterande.

Ne nu får jag väl ta och göra något, det hänger en massa tvätt på torkställningen som väntar på att bli inlagt i skåpet och det finns även en jäkla massa glas att diska!... :/

Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards