♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Suss - 16 februari 2009 15:59


Hjärt grejerna var uppskattat. Jag fick nog nästan varenda kund att le :)
Här är vi på G till Restaurang Mediterrane vid Avenyn med jobbet!



Blommor &
Paolo Roberto´s par träningsbok! :D    David fick kalsonger & nyckel grej.

PoK /S

Av Suss - 16 februari 2009 11:22

Idag gav jag fan i att sätta något larm och skulle nana så länge jag kunde.
Men så vaknade jag till av att det vibbrerade i hela sängen, då var det Nadja som ringde.. :)  Så var jag vaken. Och kunde inte somna om efter det.
Klockan var iofs tio, men ändå. Kunde nog sovit lite till! ;)
Vi tjötade lite och bestämde att jag ska komma över sen, lite senare..
Mamma och hennes gubbe är nämligen påväg hitåt. Vill träffa mammis först<3
Egentligen borde jag teori plugga hela jäkla dagen.
Men jag känner att jag behöver umgås lite med så det får gå lite före idag..
Ska nog sola lite också.
Träna, vad är det? Jag har lagt det på hyllan. Orkar inte.
Det är fan inge skoj att gå och träna ensam hela tiden.
Känner ju ingen där heller, så man har ju ingen att tjöta med.. :/ Tråk.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen å fräscha till mig lite innan mamma ringer och säger att dom är påväg.
Tänkte springa ner till affären och köpa lite fika innan med :)

Puss & kram , have a nice day!

/Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards