♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Suss - 10 februari 2009 22:18

Idag har jag ingen lust att blogga så det blir lite kort..

Jag vaknade av att min klocka ringde klockan åtta,
David låg fortfarande bredvid mig och jag sa högt och tydligt
"Vafan har inte du gått upp än, har du försovit dig idag med!?"
David svarade tillbaka "Vad fan är det med dig?!"
Sen kom jag på att han skulle ju på begravning å var ledig från jobbet idag.
Hahahah! Oooups :P

Vi somnade om tills David´s klocka ringde klockan nio.
Vi segade och myste i sängen tills klockan var kvart över tio,
då David fick skynda sig å göra sig ordning!

Jag gjorde käkade och gjorde mig ordning.
Kilade upp till mormor en sväng, där moster också var :)
Vi drack te och fikade lite.. Mysigt!
När klockan närmare sig, gå till jobbet så ville jag verkligen inte gåå..
Ville hellre sitta där o tjöta.. :(

Moster sa att chefen ringt och sagt att det inte skulle bli någon restaurang besök på lördag, eftersom inte alla kunde vara med.
Men sen när jag kom till jobbet så frågade chefen mig om jag kunde följa med, för att Katta hade ringt och sagt att det löst sig för hennes del.
Så jag kunde ju inte med att säga nej, så det blir restaurang på lördag iaf.
Hoppas det blir kul.

Fast jag hade nog hellre gjort något roligt å mysigt med David förståss :)


Efter jobbet var vi sugna på någon och åkte ner till Maxi.
Handlade massa frukt, som vi gjorde frukt sallad på :) Mumsigt!

Näe, det får bli detta för idag!
Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards