♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Suss - 2 oktober 2009 10:19

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1727544/tva-svenskar-saknas-efter-tsunamin

 


Gick in på jobbet en sväng efter jag varit inne på bostadsbolaget.

Tittade på löpsedlarna och där var denna artikeln.

Killen på bilden brukade handla hos mig förut! Förvånad

Har undrat vart han tog vägen, han kanske hade flyttat?

Och nu ser jag honom i tidningen, han saknas efter en tsunami.

Känner honom inte, men det är endå sorgligt om han nu omkommit..

Får hålla tummarna att han spolats upp på en ö och inte kan ringa hem eller nåt.

Stackars hans mamma Rynkar på näsan


Tänkte jag skulle äta en macka och plocka upp här hemma lite grann..

Ska eventuellt möta Nadja & Melina i A.c sen när tösa vaknat.


Susannne<3

Av Suss - 2 oktober 2009 09:03

Shoppaholic



Igår: Jag gjorde ordning mig, mötte upp syrran & hennes kille här ute på parkeringen.

Vi tog varsin bil och åkte över till Ikea :) syrran ville åka med mig ;)

Henne kille också, men vi behövde ha med hans bil.

Jag hade planer på att köpa nattduksbord & en byrå som David och jag funderat på.

Visste inte om jag skulle ta mellanbrun eller brunsvart.

När jag kika på visnings exemplaren så bestämde jag mig för brunsvart, den mellan bruna

som vi tänkt först såg alldeles för rödbrun ut.

Syrran å hennes kille hjälpte mig, hade aldrig klarat att få ut dom där tunga grejerna i bilen själv.

Vi fick dela upp paketen i båda bilarna dessutom..

När jag kommit hem började jag att sätta ihop ena nattduks bordet.

Jisses, fattade iiingenting först.

Sen när jag förstått så kom David hem, o han kunde ju inte låta bli att lägga sig i. Hehe*

Sen så behövde jag hans hjälp endå, för att se så jag inte satte ihop fel :9

Vi byggde ihop dom 2 och den stora byrån sparade vi tills kvällen när jag kom från jobbet.


Ja det var väl allt som hände igår.. Ett par tusen lappar fattigare.

Men det är ju så kul att göra fint hemma :D

Fick slänga ut mitt "kärleksnäste" och lite andra prylar..

Tur att man har ett förråd. Som nästan är fullt iofs.


Är det inte konstigt att man måste alltid kivas lite när man bygger ihop saker med sin älskling? :P

Det är bara så det ska vara!? Haha*


Idag: David tog sig lite sov morgon och sen började han fixa med någon ritning..

Sen ringde hans chef o sa att dom skulle titta på David´s arbetsbil, det är nåt som e fel.

Så han stack o lämna mig kvar här :(

Jag hamna framför datorn och nu för en liten stund sen kom jag på att jag måste

rusa ner till bostadbolaget nu innan tio för att lämna in parkerings papprena :/ Woups*


Så nu får jag klä på mig och springa ner lite snabbt.

Vet inte vad jag ska företa mig idag. Kanske slänga lite skärp från igår och städa upp?


Have a nice day!

Susannne<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards