♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Suss - 22 oktober 2009 12:15

En orolig natt..


Daniel ringde oss igår kväll vid elva tiden o frågade om vi kunde komma bort o passa barnen. Alexandra måste till akuten, igen :(  Usch jag tycker det är så jobbigt, vill att hon ska vara frisk!!<3  Antagligen är det tarmvred, igen. Hoppas nu att om dom öppnar upp igen, att dom får ordning på det och att hon kommer må helt bra igen. Vi sov över där borta, kändes jätte konstigt att behöva kliva upp när en liten bebis gnyr & gnäller (han grät inte).. Var ju lite kul att få prova på endå :P  Behövde bara gå upp typ 2 ggr. Hade väntat mig fler. Heheh! Daniel var hemma klockan sex imorse, väckte Evelina o gjorde henne ordning för dagis.. När han kom tillbaka klev vi upp, David skulle ju upp till jobbet. Men när vi kom hem kröp han ner i sängen ett tag till med mig. Precis när vi somnat som skönast så ringde hans jobb mobil. Suck* Han käka frulle o så sen åkte han runt nio-tio tiden. Jag tog på mig och åkte över till gymmet, solade en kortis. Solade sidorna och baktill. Man får ju en vit fläck vid svanken annars?! Hmz. På hemvägen köpte jag med frallor och gick till mormis. Nu är jag hemma, e så trött o seg. Börjar jobba klockan tre idag.. Funderar på att städa upp här hemma lite, eller kanske krypa ner i sängen en stund :9 Hih! 


Nu har jag tagit mitt körkort. Jätte skönt att kunna ta sig som man vill o så. Men jag känner inte alls för att köra bil, egentligen :S  Lite tråkigt att man känner så, tycker ju att man borde vilja ut o köra hela tiden.. Blir tokig, vi brukar backa in bilen. Jag får ALDRIG till det. Blir alltid lite snett eller för mycket åt ena sidan. Idag var absolut ingen bra dag... Morr! :P


Känner mig lite grinig idag med. Jävla blod hela tiden, sovit kasst & oroligt.. Sen ska man jobba, som man inte alls känner för... Pust*  Men det är bara idag & imorgon med så får man vara ledig i 2 dagar... Skönt.


Ne nu ska jag gö nåt annat.

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards