♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Suss - 12 oktober 2009 16:04

Linsförbud!


Suuuuuck säger jag bara, var hos optikern förut o skulle prova en dags linser. Blev linsförbud istället.

Gaaaah, jag vill va linser o det är Nuuuuu. Är trött på att bära glasögon hela j*kla tin.

Men man ska väl vara glad för att man kan se i alla fall.

Var ju så inställd på att jag skulle få linser nu. F*ck

Missade min tid imorse, fick för mig att det var halv elva eller halv tolv. När jag ringde strax innan tio så sa dom att jag hade tid klockan tio och det var ju inte en chans att jag skulle hinna dit på knappt tio minuter..
Fick tid halv tre istället. Tur att man inte får någon straff avgift. Hehe


Mamma åkte med mig, tur var väl det för jag höll på att inte hitta. Haha!!
Det var ingen bra dag att köra bil på, en (pundar/fyllo) cyklist höll på att cykla in i bilen. Idiot!!
Men det var ju inte mitt fel? För han skulle ju egentligen hoppat av vid övergångs stället o lett cykeln över. Eller hur?


Handlat så jag ska kunna göra lasagne, men nu har jag ingen lust..

Mamma och jag ska hämta våra nya "tobi´sar" som anlänt i servicebutiken. Hihi

Hon är nog mer glad för det än vad jag är.


Blir tokig på grann ungarna som skriker o gapar, så nu dunka jag på med musik så man slipper höra på dom. Hahah!!


Ye ye, puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards