♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Suss - 8 oktober 2009 21:49

Nu har jag tid


Började blogga i förmiddags men fick samtal från mamma och sen Nadja också.
Hade brottom för jag skulle hinna till gymmet innan jag skulle passa Robin..
Mamma messade när jag var påväg dit att hon kunde ta honom första stunden så jag hann både träna & sola.
Ja ni läste rätt, jag solade. Kunde inte hålla mig, jag är solfreak.
Känner mig så blek o äcklig när jag inte solar, vet att man ska inte sola det är inte bra.
Man blir rynkig och kan få cancer.. Och det är störst risk innan man är 25.
Jag har redan solat solarium sen ja jag vet inte när jag började egentligen högstadiet kanske?
Visst man kan sluta nu, innan det är försent. Men jag tror inte det är såå farligt om man inte bränner sig.

Jag var iväg till gymmet som sagt, när jag var tillbaka gick jag till mormor där mamma och Robin var.
Vi tjöta o väntade in mormor och moster som vatt hos tandläkaren.
Mostris hade fått ont i magen (dumma dumma) så vi tog med oss Robin hem till mig.
Jag duschade och gjorde ordning mig, vi åt upp tacosen från igår o sen kila vi upp till mormor o lämna Robin.
Han e så söt o go, gullunge!! <3
Finns ingen snällare unge alltså, han e bara glad hela tiden. Så länge han inte är hungrig. Hihi!
Men jag blir också ilsk när jag är hungrig så det säger jag ingenting om.

Sen var det då dags att kila iväg till jobbet, började tre och jobbade till stängning som alltid.
Tiden gick långsamt idag. Suck
Två timmar innan stängning så började ena kassan krångla,
sen när vi trodde den rättat till sig så startade strömmen om sig och båda kassorna hängde sig o flippa ur.
Fick ordning på det till slut, sen var det ungefär en timme kvar..
Pust, fattar inte varför sånt där alltid händer på kvällarna o när Jag jobbar. Grr!!

I morgon är jag ledig, lördag också för den delen. Yaay!!
Ska till frisören klockan tio, sen ska jag nog hämta mina linser som kommit.
Vet bara inte om jag måste boka tid eller om jag bara kan hämta upp dom?
Optikern o jag bestämde att jag skulle höra av mig när jag inte kände mig förkyld.. Hmz'

David och jag ska till gymmet (är det tänkt) när han kommit hem från jobbet.
Känns jätte skojit att vi ska träna ihop. Måste bara se till att det blir av också!
Vi kommer att kunna träna ihop de dagarna jag är ledig och/eller på kvällen efter jag slutat jobbet.
Slutar strax efter åtta o gymmet stänger klockan tio, så man hinner ju träna en stund iaf!

Åh nu är klockan tio,iiiigen! Dags att lägga sig,iiiigen.
Godnatt Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards