♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Suss - 13 oktober 2009 12:37

Träna med älsklingen



David & jag har börjat träna ihop, tanken är att vi ska träna på kvällarna efter jag slutat jobbet. Men igår när vi åkte dit strax efter sju och åkte vid åtta så var det sjukt mycket folk. Puh, blir jobbigt om man ska behöva köa för att träna? Vi kom iofs dit någon timme tidigare än vad vi kommer att åka dit sen. Men endå, var ganska mycket folk när vi gick också. Tänkte vi ska kika runt på dom andra Life gymmen sen och se om det är bättre där. Sen ska vi ju träna de dagarna jag är helt ledig med, men då har vi tänkt att simma eventuellt. Känns mer motiverat när man är två. Och jag läste faktiskt i en bilaga förra veckan att man får bättre sexliv om man tränar, ihop Flört He he! Utav olika anledningar såklart. Jag tror faktiskt på den teorin. Jag plockade nyss upp all skit som låg på golvet i sovrummet, fattar inte varför jag slänger av allting där. Blir så trött på mig själv. Ska börja göra mig ordning för jobbet om en stund, börjar tre idag. Ye ye, ni får ha de så näjz.


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards