♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Suss - 24 oktober 2009 00:11

Hemma igen


Mostris är hemma igen från sjukhuset. Det var inte tillräckligt akut. Ehrm! Jäkla nötter..

David var ledig från jobbet idag så vi tog lite sovmorgon, sen gjorde vi oss ordning och skulle åka för att hälsa på mostris på sjukhuset. När vi nästan var klara för att åka så messa hon att hon kommer hem senare.. :) Skönt att hon fick komma hem, samtidigt som det är dåligt. För det är ju något i magen som inte är bra!


Vi körde syster istället, hennes ärende hade lunch stängt så hon hängde med oss till Media markt en sväng. Jag ville titta på mobiltelefon :9  Hittat en sony ericsson aino som jag tycker e näjz. Men som vanligt måste jag alltid fundera massa innan jag bestämmer mig. Hehe!

Vi käkade korv på Ikea o syster köpte en blomma åt hennes kille´s mamma.

Handlade lite mat på hemvägen o sen hem för att laga te de. Blev la sådär, wook med kyckling..


Sen började jag jobba o David spelade badminton med sin vän. Ville hellre hängt med på de :P


Efter jobbet kom älskling o hämtade upp mig. Vi gick till mostris å umgåsades en stund.. :)

Nu är vi här hemma, tittar på "Min stora feta grekiska semester". Jag börjar bli trött å vill nana..

Imorgon ska vi upp å dra iväg till gymmet så de blir nog bed time inom snaraste framtiden :9


Detta inlägget blev väldigt osammanhängande o konstigt ihopsatt.


Puss & gonatt Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards