♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Suss - 29 oktober 2009 15:57

Shopping !


Hann inte skriva igår så får uppdatera idag istället. Jag började jobba sent och var jätte rastlös. Först åkte jag till gymmet å sola, sen drog jag till frisören i A.c där Nadja var o klippte/färga sitt hår. Det blev sketa snyggt! E lite avis :9 Önska jag också hade så tjockt hår som henne. Hennes frisyr blev precis så som jag vill ha. Hade vilda planer på att klippa av håret, men de höll inte David med om så det blev inget med det. Långt hår ska de va tydligen ;) Jag får väl lyda eftersom han så snällt löd mig sist han klippte sig :P Hehe! Efter jag hängt där en stund körde jag över till Backaplan. Köpte en tandborst mugg/hållare på Biltema och två krukor inne på Blomster landet. Just det i förrgår var mamma med mig till Jysk å shoppa nya gardiner,stolsdynor och en matta! :) Tillbaka till igår, köpte halsduk & mössa inne på Gina tricot med :)  På hemvägen hoppa jag in på Ikea och köpte, lampa till fönstret och en ny tak lampa ;9  David hann komma hem o va här hemma en stund innan jag skulle kila iväg. Känns sååå segt att gå iväg när han kommit hem :(  Tiden gick i snigelfart, trodde aldrig att klockan skulle bli åtta!  Efter jag slutat åkte vi till gymmet. Känner mig riktigt duktig nu när vi tränat 2-3 gånger i veckan :)  Kondisen börjar bli bättre. Wunderbart! David han är alldeles till sig, han tycker det är jätte kul att vi börjat träna, ihop :D Tycker jag med iofs. Men han är som ett litet barn i en godis affär :P Heheh!


Idag sov jag ända till tio! :) Kunde sovit lite mer tror jag. Hehe.. Gick till mormor å käka frulle.. Snacka lite med syster i fånen. Saknar henne <3 Dumma dig som flyttade till Lödöse. Vi ska eventuellt träffas i morgon :) Yay! Sen messade moster å fråga om jag ville med till Backaplan. De ville jag! Kilade hem o gjorde mig ordning.. Mostris shoppade skor till sig och Evelina :) en klänning, lite accesoarer och strumpbyxor till sig. För i morgon fyller hon år och på lördags ska vi ut och äta :D Hon kommer bli sketa snygg ;) Jag köpte en body åt Robin på Lindex, kunde inte låta bli! Va ju så tuff! Han kommer bli 2e snyggast på lördag. Heheh! Hemvägen stannade vi på Ikea. Höhö! Repris från igår typ. Mostris köpte kastruller o lite sånt till Evelina´s spis ;9 Jag fick köpt det jag glömde igår, värmeljus! Mys pys måste man ju ha nu i höstmörkret!


Nu måste jag alldeles strax kila iväg till jobbet. Känner inte alls fört :( Ska f*n gå ut på förrådet o hämta vinterjackan, e ju gö kallt ute nu! Brr



Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards