♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Suss - 7 november 2007 22:11

Kom äntligen iväg till gymmet idag ! *stolt*

Hade glömt hur skoj det var på BodyPump passen.

Blev helt skakis i benen efter en stund : P (är fortfarande)

Märks att man latat sig föör länge. Hehe

Solade en liten stund efteråt också.

Träffade en tjej på gymmet som brukar handla hos oss.,

som även är min granne.

Fick skjuts av henne hem, very snällt ! : D


Gjorde en "Sofie" idag.

Öppnade skåpet i omklädningsrummet rätt i hövvet !

Ajj ojj : ( fick en bula!

Dom är livsfarliga dom där skåpen !

Varför sätter dom inte upp varnings text !!?


Efter de gjorde Fia & jag ordning oss och åkte till Ikea.

Shoppade lite för min present kort som jag hamstrat på.

Fyndade en spegel

Gardin mojjigrejjer

& stearinljus som luktar vanilj : )


Nu ska vi ut med vovven.

Sen är det nog dags för sängen tror ja..


- Kul att vi börjat snacka igen,

väntat på det i ett antal år nu..

Saknat dig.

Jag var jätte dum mot dig, jag ångrar det verkligen.

Du förtjänade inte mitt beteende emot dig.



Over & out /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards