♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Suss - 23 november 2007 12:25

Jävla fanskap! Hade skrivit en hel del om dom två senaste dagarna så DÖR datorn! Skitskrotsak!! Det är så att fläkten i datorn startar inte igång när man startar datorn. Och gör man inte det då, så dör den efter ett tag!

Jag som hade skrivit så mycket... Vet inte om jag minns allt jag skrev heller. Får försöka börja om från början..


I förrgår åkte jag då till gymmet, solade & gick på bandet ett tag. Inte alls länge, för sedan var det dags att duscha och hinna med bussen! Fanskaps bussar som bara går typ en gång i timmen eller vad det är.. Hann hem o käka lite sen var det dags att gå till bussen igen. Mötte Nadja på bussen vid hennes jobb. Åkte in till Stena terminalen, köpte biljetter till Danmark. Sen gick vi över till Nadja´s farsa´s  tattoo studio. Tjötade lite och sedan tog vi en pizza. Pizza killen stirrade som faen på Nadja, sa att han kände igen henne. Blablaa.. Sen fick vi fel pizza.. När han kom med rätt pizza bad han så hemskt mycket om ursäkt, jag sa åt honom att om han hade tittat mindre på Nadja hade han kanske gjort rätt pizza. Haha! Nadja skämdes lite för jag sa så, men vadåe, det var väl han som borde skämmas. Hehe.

Sen fick jag skjuts hem, passade Evelina en liten stund. Hann typ bara bada henne sen kom hennes pappa hem.. Gick hem o plocka ordning tvätten och sedan fick jag besök.. : ) Kollade på teve, tvättade, tjöta gamla minnen och hade trevligt..


Igår klev jag upp tidigt igeeen, mötte Nadja i AC.. Sen mötte vi upp Veronica på spårvagnen i stan.. Åkte med Danmarks båten halv tio. Tog den långsamma båten.. Vi tjöta, käka, spela och handlade lite... Trevligt att umgås med er flickor. Det händer inte alltför ofta nu för tiden.. Köpte med mig lite alkohol hem, skönt o ha lite hemma ifall att man skulle få lust att dricka sig lite.. Heheh... Händer inte heller så ofta.. Vi var hemma klockan sex. Fick skjuts hem utav Nadja´s farsa idag igen. Skönt var det för ölen var riktigt tunga att släpa på. När jag kom hem pustade jag bara ut, tog ett bad och la mig.. När jag precis hade slumrat till så hörde jag en smäll! Blev gö rädd och kunde inte somna på en stund. När jag väl somnade igen så hörde jag sirener och inbillade mig att någon kanske blivit skjuten?! Man vet ju inte nu för tiden. Tycker det står om skottlossningar i tidningen för jämnan! Ringde upp mamma som lugnade mig sen somna jag gott igen.


Imorse var ju über trött igeen, skulle gått upp klockan sju men låg kvar till halv åtta. Sen blev det riktigt brottom! Kom nästan en kvart försent till jobbet. Fy mig. När moster kom till jobbet berättade hon att det var en bil som hade exploderat igår! Därav smällen som jag vaknade av..

Nu sitter jag bara här, pappa var förbi en sväng & Sofia har kommit hit. Ska ner och jobba igen klockan tre. Phew* Vet inte vad som händer och sker ikväll får se om de blir nåt skoj...


Ha det underbart /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards