♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Suss - 29 november 2007 00:02

Faen också! Glömde av att köpa någon lott! Attans också! O inte är det väl någon idé att köpa någon imorgon.. För det gällde ju säkert bara samma dag. Hahaha.. Det gick fint på jobbet. Min "beundrare" kom en minut i åtta och pantade flaskor o velade runt flera varv runt i affärn. Han ba : " Det kanske finns ett syfte med att jag kommer så sent". HAHABengt! : P Syster yster (Toria) hade köpt en sling färg idag som vi använde nu ikväll. Vetefasiken hur det blev. Återstår väl att se imorgon för jag orkar inte fixa håret Nu. Klockan är alldeles för mycket [oo:o6] för det & jag är väldigt trött i ögat. Tänkte hoppa i säng nu, ska bara ladda in några braiga låtar i mobilen först! Ska nämligen till gymmet imorgon bitti o hurta mig. Hehe. Fan dom har slutat att ha pass på förmiddagarna nu under vintern. Jävlansskit! Så det får bli att sola och gymma lite dårå. Jag e käzz på det men man kanske hittar någon trevlig prick som kan hjälpa en eller nåt.. Nu var det iaf slut på ord för idag. God natt på er /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards