♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Suss - 8 november 2007 22:59

Nu e jag trött på att ha ont !

En person sa till mig idag att det är bara att träna mer och stretcha.

Ska prova de !

Kan ju f inte gå som en normal, knä´t viker sig o benen gör allmänt Ont!

Gjorde situps så det känns som att jag fått ont i revbenen..

..rumpan, den ska vi inte prata om. AJJ!

Stackars lilla mej c( :


Gick fint på jobbet dom 3 timmarna jag var där.

Ett av mina X kom & gjorde så att jag skämdes inför kunder.

Dumma dig ! ; D


- Nu får det bannemej vara nog med problem.

Orkar inte med detta kompliserade liv.

Varför kunde jag inte bara fått ett vanligt j svensson liv.

Fast då hade väl inte det heller varit bra..

Hatar att känna denna oro känsla.

Trodde den skulle gå över när jag fick "mitt egna liv."

Men inte.

Jag trodde att livet gick ut på bra saker.

Men ack vilken besvikelse det blev...


Ne. Nu blir jag sådär igen...  djup.

Håller det för mig själv!


Godbaj /S

P.s   Bulan gör fortfarande väldigt ont.

Av Suss - 8 november 2007 15:05

Är det tillåtet att ha sånhär träningsvärk som jag har ?!?

Jag kan nätt och jämt röra mig ! Aoootch

Det är väl mitt straff för att jag latat mig för länge nu. Heheh


Världens tråkigtaste j höst väder ute !

Blir helt deprimerad.

Inte ens mina stearinljus hjälper nu.


Börjar jobba om lite mindre än två timmar..

Tur att jag ska sitta i kassan,

med denna träningsvärk skulle jag trilla ihop om jag skulle lyfta, böja o ha mig.


Dags att duscha, äta o göra ordning sig lite smått.

Ha de så gott in kan i detta förskräckliga väder !

/Susanne


P.s   Syster yster, det är dags att komma hem nu!

Saknar dig din dumma unge.

Vad är det för liv du ska skapa dig i den där kn*rk hålan?!

Kom hem så ska vi hjälpa dig så gott vi kan.

Älskar dig sketonge /Sis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards