♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Suss - 19 november 2007 22:38

Höll på att skära upp benet på en glas skiva på jobbet förut.

Vem i helskotta hade ställt den där !?

Inte nog med det så klämde jag mig i "dörren" in till pantburkarna !

Sen gjorde moster nästan lika dant. Men hon klara sig hon me.. :) 

För övrigt var det rätt lugnt.

- Sicka lustikurrar det finns asså. Hahaha

Efter jobbet gick jag till mormor och åt lite mat o samtalade en stund.

Ringde även mammis när jag ändå var där, lättare att snacka över hemtele.

Sen skyndade jag mig hem o hoppa in på msn..

Tänkte lägga mig strax e så jäkla trött så jag hänger inte ihop.


        


godnatt /S

Av Suss - 19 november 2007 14:22

Jag bestämde mig för en promenad.

Satan va kallt det var! : /

När jag nästan hade hunnit runt hela Ranne så ringde moster och frågade om jag kunde hämta lilla evis på dagis som fått feber.

Gick dit med en gång, stackarn skrek nästan när jag kom..

Bar henne hem till mormor & bäddade ner henne, vi tittade på barnprogram sen somnade hon till en stund.. stackarn

Fikade lite när mormor & moster kom hem. Miira kom även förbi.

Sen fick jag rusa hem och duscha..

Ska alldeles strax gå ner till jobbet. Phew*

Ska bli skönt att ha lite ledigt nu. Men 5 dagar blir nästan för mycket ?


Nu får jag stänga ner här..

Adjö /S

Av Suss - 19 november 2007 09:12

Helloo.


Jobba från tolv - arton igår.

Efter jobbet skyndade jag hem, duschade, gjorde ordning mig, käkade samtidigt som jag kollade buss tider..

Åkte och kollade på bio med en vän.

Blev råttatouille, den va faktiskt himla kul : P

Det var hur mycket folk som helst på bergakungen,den "nya" bion för er som inte vet.. Dom har visst haft öppet ett år redan.

Var hemma strax innan tolv typ.


Inatt drömde jag massa konstigt (inget ovanligt)..

Undra om mina drömmar betyder någonting ?

Eller om det bara e konstiga saker som e i mitt huvud.

Hmm..


Idag klev jag upp strax efter sju, syrrorna väsnades när dom klev upp.

Tror faktiskt dom gjorde det med flit : P

Det är inte såå diskret att ligga i soffan & väsa "sofiiiia" när hon ligger inne i sängen i samma rum som mig! dumma toria.


Tänkte hälsa på mormor, men så kom jag på att hon följt med moster och kollar på när hon tar ridlektioner.. så det sket sig.

Jag e trött. Funderar på om jag ska sova en stund till,

men det känns lite onödigt när klockan blitt så mycket.... : /


Kanske ska ta mig ett bad istället. Hmm

Får se.


Nu ska jag inte uppehålla er mer.

Ha de gott /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards