♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Suss - 16 november 2007 00:07

Det är inget kul att blogga längre.

Vill inte att folk ska veta något om mitt liv mer.

Men ändå är jag här, igen.


Snart är detta året slut..

Vad har jag åstakommit?

* Jobb, egen lägenhet och "skaffat" mig nya problem.

Problemen verkar dras till mig när jag mår bra.

Vad gör man för fel ?


Just nu vill jag bara skrika LÅT MIG VARA!

Men hur mycket hjälper det ?

GAAAAH

Vad ska jag göra ?


- J*vla killar !

Är ni alla av samma sort ?

Börjar f*n undra.

Lurar mig själv till att "han är den bättre sorten"..

Men skenet verkar bedra, varenda gång..

Ni fångar hjärtan sedan krossar ni dom som ingenting.

Tänk er för innan ni agerar !

Det finns faktiskt tjejer som har något innanför det fina utseendet.


Började undra ifall jag fått någon förbannelse över mig eller något.

Men så elak kan jag väl inte ha varit ? eller..? 


Tack för mig, godnatt /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards