♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Suss - 24 november 2007 19:51

Igår kväll blev Sofia & jag upp hämtade av Tommy & Regmer.. Var ute i Kungälv o tittade på film.. Jäkla sket film vare. Hahah! Men det var trevlans iaf. . Kom hem runt två tre tiden.. Sofia & jag badade, jag tog mig en macka och sedan gick vi o la oss. Somnade nästan med en gång. Trött som fan.


Idag klev vi upp vid tolv, kände mig fortfarande svin trött! Gjorde ordning oss och åkte in till stan. Kollade i massa affärer hittade en hel del som jag hade velat köpa. Men ansåg inte att jag hade råd med så mycket just nu. Köpte iaf två koftor, värsta fyndet. Två stycken för 149! Helnöjd. Fia köpte likadana typ plus en höst/vår jacka för 99 spänn! En hel del rea nu ju. Förresten så rea´r dom redan ut vinterskor och jackor! Hejjegud*

Skulle ev hängt med ut ikväll, men det är åt Kungälv hållet. Känns lite jobbigt att vara så långt hemifrån när man inte kan trakterna där borta så bra... E lite fest sugen. Men faen. Vet inte om jag kan fixa skjuts nu så det blir väl en hemma kväll med syrran. Jeje..


Puss&Kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards