♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Suss - 28 november 2007 13:59

La mig i sängen vid tio igår men somnade såklart inte förrens närmare elva! När jag väl somnat så börjar jag drömma en massa, har varit rätt lugnt med det senaste.. Drömde om jobbet igen. Det var söndag & jag fick för mig att jag skulle jobba men mindes inte vilken tid. Skyndade mig dit i pyjamas..! Sen stod jag och packade upp varor när en kund kom och frågade mig om priset på en vara. Sen öste det bara in mer kunder och jag kom inte ifrån kassan. Alla betalade med en hög mynt som jag inte kunde räkna ordentligt?! Blev helt förvirrad & överstressad! Så jävla jobbigt med stressiga drömmar. Känns ju inte som att man sovit någonting när man vaknar! Mamma kollade dröm boken förut, där stod det att en vinst väntar..  Tror jag ska spela på nåt sedan. Heheh.. Är dags att sticka ner till jobbet snart.. Phew* Känner mig helt slut idag. Body Pumpen igår har gjort sin värkan. Har ont nästan över allt!.. Latmasken skriker. Haha' Ne nu ska jag leta fram lite kläder & ta mig nåt o käka innan det är dags att traska ner i regnet.. Ha det så gott/ S 


'Som sanden i glaset, passerar våra dagar i livet..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards