♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Suss - 10 november 2007 22:08

Vaknade strax efter sju imorse ?! Whatafan.

Kunde absolut inte somna om heller. morrrr

Läste lite gamla sms o trodde jag skulle bli lite trött o somna om.

Tror ni att det funkade ? NEJ.

Efter 4o minuters vändande & vridande så gick jag o bäddade ner mig på soffan.

Kollade på Dr Phil o nåt annat crap, runt halv tio somnade jag om och vaknade inte förrens halv tolv igen. : )


Skulle ev åkt till mamma idag, men det bidde inte så.

Fia & jag bokade tvätt tid istället och plockade ordning lite här hemma.

Tog en sväng ner till affärn, pantade flarror..

Unnade oss en dricka & varsin kexchoklad.

Faaaen va kyligt det blivit ute då! Brrrrr


Lagade lite käk, potatis klyftor med schnitzel.

Blev iaf ätbart ; D hahah.


Latat oss framför teven mestadels idag.

Tog mig ett bad & rakade mina ben.. Det var verkligen på tiden. Hah!

Of course skar jag mig! På 2 ställen! 

Dom där rakhyvlarna är livsfarliga ! Någon kan ju skada sig ; P


Nu sitter jag här invirad i täcket & bloggar av mig om mitt trista helg liv..

Börjar bli hungrig..

Tror mina tabletter för magkatarren funkar.

Är inte alls hungrig lika ofta..


Läste nyss något som fick mig att reagera.

Hur är människan funtad?

Grow up ?


Nu ska jag låta er vila ögonen en stund.

Ska leta fram nåt gott i kylen.

Ha det ûberskönt gottfolk !

/ Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards