♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Suss - 3 december 2007 23:20

Ojjj! När jag kom hem från jobbet hade dom fått på tak på huset utanför. Sicka duktiga grabbar. Iofs ska de på nåt mer va det nu heter.. Fan va jobbigt sen när dom stänger igen sopnedkasten, måste man gå ut me skräpet. Suck. Det enda positiva med att dom stänger igen dom är väl att det inte kommer brinna i soprummet nå mer.. När jag kom hem från jobbet satt pappa i mitt vardagsrum o väntade. Tvingade honom att äta med mig, annars hade jag nog inte gjort nån mat.. Tråkigt att äta ensam.. Har fullt med mat i både kyl & frys men inget tilltalar en när man e ensam o ska äta..


Ska strax lägga mig, mammis kommer upp & hämtar mig imorgon bitti. Ska dit o mysa lite med syrrorna. Saknar dom juu <3 mina små monster systrar. Älskar er, hoppas ni vet det. Allt löser sig snart, bara ni tar tag i er själva så ska ni se att det blir lite bättre.. Det är bara ni själva som har lösningen. Ni e stora nu. Ni måste rycka upp er och ta tag i era liv. Pussipuss på er<33


Vart är denna värld på väg? Föräldrar som mördar sina barn, av vilken anledning? Små oskyldiga barn som inte kan göra något. Det är för jävligt rent ut sagt! Jag blir ledsen när jag läser tidningen, alltid står det om någon som dött. Antingen mord eller bil olyckor. Oftast. Vilken deprimerande värld vi lever i. Usch! Såg på update för en stund sen på tv. Dom pratade om ungdomarna i dagens samhälle. Ungdomar blir mer och mer deprimerade. Barn/ungdomar får vara vuxna, innan dom ska behöva vara det! Vart är dom vuxna? Livet är fan inte lätt. Det är nog en stor del av barn/ungdomar nu för tiden som önskar att dom va små igen. .


Vad härligt det var när man var liten!

Då skitsnack inte existerade,

Kärlek var en puss på kinden

& det värsta som kunde hända var när en barbie docka tappade benet.
Av Suss - 3 december 2007 10:50

Godmorgon gott folk! Har iofs varit vaken nån timme nu men de låter trevligt att skriva så. heh. Ska ställa mig & diska strax, känner inte alls för det. En miljon glas! Har jag verkligen användt alla dom? : O Tydligen. Sen måste jag ta några tag med damsugaren också, suck. Varför måste det vara så himla käzzt väder hela tin! Blir deprimerad. Och känner inte alls för att städa. Som jag måste gö för annars är mitt hem snart lika med beirutt! Har fortfarande inte satt upp stjärnorna i fönstret. Upptäckte att jag måste fixa en förlängnings sladd eller två om jag ska kunna få ljus i dom med! Åååh.


Jag tror att min dator kommer att dö vilken dag som helst. Fläkten funkar nästan inte alls längre. Antingen får jag nog byta den eller så får jag införskaffa en ny : / vilket jag inte alls har råd med nu. Är väl inte så himla beroende utav datorn heller egentligen, men det är ju onödigt att ha internet utan en dator : P eller hur?


Vaknade till vid åtta imorse av "pang boom tjonk bank" ! Det visade sig sen vara vårat nya skärp hus som dom bankat upp på bara några timmar! Hejjegud vilka effektiva typer. Igår stod ju bara grunden och nu finns det väggar! Iofs kommer husen i typ fyra delar. Men ändå : P


Ne nu får jag ta o sätta igång så städningen blir klar någon gång! Ska iväg o jobba sedan klockan tre. . Måste hinna duscha o sånt med. Ha det så underbarit i detta gråa tråååkiga väder! : )


/ S


» 21 dagar kvar till julafton & syrrorna´s födelsedag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards