♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Suss - 20 december 2007 10:13

Igår åkte jag in till staden med Nadja. Herregud va mycket folk det var! Man fick nästan slå sig fram. Nadja hittade näästan alla sina julklappar, jag köpte bara etiketter. Heheh.. Köper allt på lördag. Älskar att stress handla ; D not'

Fan vilket skoskav jag hade efter 5 timmar på stan! Var framme vid jobbet tio i fem.. Var skt orolig att jag skulle bli försenad. Hatar att komma sent  Dom tre timmarna jag jobbade kändes som dubbelt så lång tid. På kvällen tittade jag bara på teve. En jätte bra film gick på trean. Var nästan tårögd på slutet. Jätte sorgligt va de! Fan att jag e så kass på att minnas namn på filmer! Vid elva gick jag o la mig. Vid tolv ringer min mobil, minns knappt ens att jag svarade! Fan vad jag hatar denna oro jag får bära runt på hela jävla tiden! : '(


Skulle gått upp vid åtta imorse men jag var så jävla trött. Gick upp strax efter nio. Käkade frukost o så, tänkte ta bussen över till gymmet o sola mig lite. Så kollade jag bussen så går den inte förrens om en timma. MORR'


Sen börjar jag jobba klockan två, fick lite extra tider : D

Undra om jag hinner över och sola o tillbaka... Måste kolla upp det.


Puss&kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards