♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Suss - 18 december 2007 21:47

Det gick fint på gymmet. Solade 2o min, bandet 3o min och gymmet ca 3o min.. :) Nöjd'  Hade väldigt fin utsikt när jag traska på bandet ;) Det var en himla gullig kille där idag + han sötingen som brukar va där :p Dom städade maskinerna. Väldigt porrigt när killar städar ;) Haha! Bussen kom idag, men inte prick på tiden. Men den kom iaf! På hemvägen köpte jag med mig lite sallad, så när jag kom hem gjorde jag en bullgur sallad. Blev himla gott! :) Började jobba klockan fem-åtta.. Nu sitter jag här hemma, har pratat med Nadja & mammis i telefon.. Nadja & jag ska åka in till stan imorgon o kika julklappar o umgåås. :)


Shit va dimmigt det är ute! :O Skumt.

Känner att jag inte är riktigt konsentrerad för att skriva blogg,

så jag avslutar här. Adjö !


/S

Av Suss - 18 december 2007 11:02

Nu tänkte jag hoppa i kläderna o slänga ner lite grejer i väskan o dra mig över till gymmet. Måste sola! Tänkte hinna träna lite också. Känner mig som en fläsk kotlett.. När jag vaknade förut så hade jag jätte ont i mitt lill finger. Har inte en aning om vad jag har gjort med det. Men det känns som att det är ett stort jävla blåmärke! aotch. Nu ringde mammis :) Skriver senare. Herråå /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards