♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 december 2007

Av Suss - 8 december 2007 15:48

Helloou. Shit va jag skämde ut mig igår! Försökte låsa dörrarna till butiken med fel nyckel! Ringde chefen o hade värsta paniken helt i onödan! Allt bara för man var stressad.. Skämmigt*

När jag kom hem kollade jag på Idol. Hela familjen var här.. Drack lite öl.. Hamnade inte i säng förrens två tiden. Helt jävla utslagen av trötthet.


Imorse var jag som en död fisk kunde verkligen inte vakna. Vi klev inte upp förrens vid ett tiden. Minns inte när jag sov så länge sist! Tog en sväng ner till systemet snabbt innan dom stängde. Köpte mig även en trisslott som jag vann 75spänn på. Wööow* Medans mamma var inne o köpte cigg var det en gubbe som gick rätt in i en skylt som stod på marken o dratta rätt i backen med ansiktet före! Hejjegud* Han var nog inte helt nykter. När någon sa att dom skulle ringa ambulansen skrek han nejnej som en tok! Där blev han sittandes med blod i halva fejset!


Nu ska vi käka lite pommes & kycklingbitar sedan ska Viktoria & jag åka till Kungälv.. :)


Ha de så trevligt ikväll folks! Puss/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards